justindbblogg

Alla inlägg under maj 2011

Av Bieberlicious - 16 maj 2011 02:21


 Justin Bieber var jätte sjuk under sin Filippinska konsert - han var tvungen att ta olika pauser backstage för att kräkas. Den 17-årige led av lunginflammation men var fast besluten att agera soldat på för sin 90-minuters utomhus konsert,rapporterade TMZ idag. "Sjuk som en... HUND men showen måste fortsätta. Fick kallas en trooper", sa Bieber innan han intog scenen inför tusentals jublande "Beliebers" på Mall of Asia i landets huvudstad, Manila. "Showen var bra men tuff. Riktigt sjuk var jag. Dags att vila nu," twittrade popstjärnan efter föreställningen. Bieber har en vecka ledigt innan hans två konserter i Japan. Medlemmar av hans besättning är enligt uppgift tveksamma till att åka till det jordbävningsdrabbade sargade land av rädsla för strålning men Bieber kommer gå vidare med turnén och inte svika sina fans, berättade en källas webbplats.



/Julia


Av Bieberlicious - 16 maj 2011 02:05






As bra grafik på den här sista videon :)







/ Julia

Av Bieberlicious - 13 maj 2011 22:13



Justin Bieber, Sarah McLachlan, David Foster och en mängd andra kändisar har doneratsina solglasögon till en välgörenhetsorganisation insamling för de kanadensiskainstitutet för blinda



Öppet för allmänheten på www. cnib.ca / auktioner på fredag , är det Shades of Funauktion  eBay del av en årlig enhet som uppmuntrar kanadensarna att bärasolglasögon för att skydda sina ögon och som väcker fonder för att stödja CNIB för personer med synnedsättning.



"Vare sig det gäller familjer i min stiftelse eller kanadensare som för mycket sol (ja det finns mycket sol i Kanada!) är välbefinnande kanadensareviktigt för mig, sade flera Grammy Award-vinnande producenten Foster, somvar första kändisen med att ge sitt stöd. "Vänligen bär dina solglasögon för att skydda dig från solens UV-strålar-eller paparazzi."


Övriga underhållare, idrottare och mediepersonligheter kommer också att hjälpa till, däribland Kanada AM: s Jeff Hutcheson, Being Erica skådespelerskan Erin Karpluk,OS-guldmedaljör Christine Nesbitt och musikerna Jann Arden och Carole Pope.


"Vi är glada och ödmjuka inför dess generositet av dessa kändisar", sägerSteve Lutz, CNIB:s vice ordförande för fondens utveckling. "Derasdeltagande kommer att gå en lång väg mot att öka medvetenheten om vision,hälsa och samla in medel för CNIB tjänster från kust till kust."


love // elin 


Av Bieberlicious - 13 maj 2011 22:09

   

love // elin 

Av Bieberlicious - 13 maj 2011 22:08

 


Ayton Wall, 14, som förlorade sin pappa i attacken mot World Trade Center twittrade till Justin Bieber: "Hey! Jag har en hemsk livshistoria och utan din musik vet jag inte om jag kunde ha överlevt. Tror du jag kan skicka dig ett brev?"

När han inte svarade, skickade hon ett brev till president Barack Obama. Vita huset reagerade redan nästa dag och uppmanade Wall att ansluta sig till presidenten under gårdagens ceremoni vid Ground Zero, rapporterar NY Mag. Obama berättade för henne att han känner Justin.



love // elin  

Av Bieberlicious - 13 maj 2011 22:06


så jävla vacker så jag håller på att svimma. älskar låten, grymt fin. inga ord!


love // elin 

Av Bieberlicious - 13 maj 2011 21:57

jag (elin) kollade på who says musikvideo nydligen och kollade igenom hela, (ja, jag är faktisdkt ett selena gomez fan, en selenator, MEN JUSTIN ÄR ALLT SÅ HAKA INTE UPP ER PÅ DET BARA!) och vafan? jag bara, shiet?! är inte det där Justin? jag spola tillbaka om och om och om igen och sen letade jag på dirren (dirren=på direkten) upp en bild! och se vad man kan hitta? Jag tror det är våran Justin Bieber som är med i Selena Gomez musikvideo. kolla detta innan ni tänker att det inte kna va så ;) 


 

ör det inte han eller? :D jag tycker det! jag är typ 98% säker på att det är Justin. 


här är hela videon för er som vill se med egna ögon! 



så beliebers, vad tror ni? tror ni som jag eller? jag blir bara mer och mer säker på att det är han! haha! ;) 


kommentera!


love // elin 

    

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards