justindbblogg

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Bieberlicious - 3 maj 2011 14:57



novellen kommer att handla om stjärnan Valeria Espinoza (efternamnet kom jag bara på lite random.. xd se om jag byter efternan sen xd) som har en serie på disney och ett skivkontrakt. hon bor i L.A och hennes bästa vän kommer att vara Miley Cyrus. Hon är väldigt känd. En av dom största ungdomsidolerna i världen. Hon bor för det mesta hos sin mamma och är ibland hos sin pappa.men inte så ofta. Hennes syster bor hemma med dom men är lixom inte hemma så mycket, hon komemr vara med vänner och en massa sånt.


Ni kan tänka er Selena Gomez, altså, så känd fast lite till och sen en sån serie på disney fast denna heter 'Miss New York' och det är såhär Valeria Espanoza ser ut:

 

Hela hennes liv är så bra som det kan vara, helt onormalt från en annans vardagsliv. ända tills en annan stjärna vänder upp moch ner på det hela?..


dom här kommer att vara med mycket:


Selena Gomez kommer höras om. 

 


Miley Cyrus, hennes bästan.



Justin Bieber, kommer vara med ganska så mycket xd



Daniella Espanoza, hennes syster.







Huvudpersonerna:

 



det var allt ni behöver, hoppas ni kommer gilla den och att ni har en liten bild om hur hennes liv ser ut m.m

      

HÄR BÖRJAR NU NOVELLEN YOU AND ME SOM KOMMER FÖRHOPPNINGSVIS VARA UPP TILL 100 DELAR OM DET BLIR BRA MED ALLT! ENJOY! 


   


Telefonen ringde och jag slängde kudden över huvet. Vem ringer nu? jag har ledigt i ett par veckor framöver ju, eller ledigt och ledigt. - det slutade inte att ringa. jag tog upp telefonen. och kollade vem det var, det var min ibland irreterande maneger Marc. jag var tvungen att svara..


- Marc! svarade jag och försökte dölja min trötthet. 

- Valeria! du måste upp och ta dej iväg till studion nu! vi skulle ha ett brådis möte! kom igen nu! 

- marc, jag kom nyss hem från min tour, jag är helt utmattad. låt mej sova! 

- du ska få det sen, om du kommer nu. 

- Visst.. svarade jag oh suckade medans jag la på. 


jag satte fötterna på golvet och sträckte på mej. Jag gick till min lilla garderob där mina ''Valeria-kläder'' var. medans jag har en annan garderob där mina ''Valeria Espanoza-kläder'' fanns. altså min fina kläder till Valeria, kändisen och till Valeria det vanliga tjejen som är ute med vänner och familj! 

jag tog på mej ett par jeans och en blå tröja och gick ner till bottenvåningen. 


- Valeria! vad gör du uppe såhär tidigt? klickan är bara 9! gå och lägg dej nu gumman! sa mamma oh försökte fösa upp mej igen. 

- Nej, Marc ringde, jag skulle komma till studion.. 

- Marc! sa mamma med en aning irritation i rösten. - jag ska ringa och skälla på han! min Valeria behöver sova! 

- Nej, du behöver inte, jag skulle komma så skulle han inte störa mer. Jag har själv valt detta liv mamma, log jag till henne. 

- okej gumman, men jag ska ändå ringa och skälla lite på han. Sa hon och rörde om i sin kaffekopp och gick till teven. 


Jag hörde hur teven slogs på och jag gick till frysen för att ta lite glass medans jag åkte dit. Jag ropade hejdå till mamma och fick ett hejdå till svar. sen gick jag ut ur huset och började gå mot garaget som var lite längre bort. Det kom två paparazzis. 


- Valeria Espanoza! sa den ena. - hur har du det? frågade han medans han filmade mej och den andra fotade konstant. 

- Oh, bara bra, tack! trött efter touren bara. sa jag och satte på mej solglasögonen och log in i kameran. 

- Bra! Hur var europa? frågade han. 

- grymt! glad att se alla mina fans där igen, det var ett tag sen! svarade jag medans jag öppnade bildörren.

- är det nåt du vill hälsa dina fans? 

- att jag älskar dom! sa jag och srängde bildörren och startade motorn. 


Jag körde iväg och jag kom tillslut fram till studion. Jag steg ur bilen och låste den. Några paps fotade mej, vissa som följt efter och några som var där redan. Jag log lite innan jag gick in och pustade ut. skönt att slippa se glad ut hela tiden. 

Marc kom fram till mej, gav mej en kram och hälsade. 


- Jag fick en utskällning av din mamma i telefonen. flinade han. 

- Ja, du förtjänade den. Lite, sa jag och boxade till han lite i armen. 


Han skrattade bara åt mej. Jag åt upp det sista från glassen och skönk sen ner i en stol i studion.


- Så, vad gör jag här? frågade jag? och tog upp mobilen.

- Jo, du ska spela in din låt bara, du behöver bara sjunga den en gång sen kan du dra! svarade Marc och jag hummade och mumlade nåt ohörbart.


Jag klickade mej in på twitter och skrev 'i am in the studio when i could sleep.. sometimes i don't like @marcmanager' jag tweetade det och kollade followers, när jag kollat det flög jag upp er stolen!


- Herregud! JAG HAR 9 MILJONER FÖLJARE! OMG! skrek jag och visade Marc.

- WoW, grattis tjejen! sa Marc glatt.

- Tack!


Jag satte mej ner igen och skrev 'wow, #9millionfollowers it's amazing guys, i can't do something else than thank you! so thank you soo much, i love you all!'


efter det loggade jag ut och gick in i 'båset' och satte på mej hörlurarna och sjöng min nya stora singel 'You and Me' , när det var klart så hade vi ett kort möte och bestämde att jag skulle ha intervju med MTV på tisdag (idag är det fredag) och efter det lilla mötet kunde jag äntligen åka hem. Jag smög mej ut ur studion och satte mej fort i bilen så inga paps skulle komma. Sen åkte jag hem och la mej på soffan och somnade på studs.. 


_____________________________________________________________________


det är nu elin som har bestämt den här nya ch det är jag som skrivit den här delen, julia kommer med förhoppningvis skriva men hon kan inte blogga förren typ på lördag,eller skriva på den, sa hon till mej typ för hon hade nåt prov och skulle vara med kompisar.. så ni får nöja er med mej! hoppas jag räcker till er! ;)


men iaf! vad tycker ni om den? låter den som nåt att ha? :d 


kommentera så kommer nästa ut kanske ikväll redan! puss! 


love / elin 

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards