justindbblogg

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Bieberlicious - 7 maj 2011 23:49

Det kommer komma fler videosar än dom jag lägger upp nu (:

 



va så jävla irriterad på dom där idioterna som skrek! fick inte med när vi alla stod och skrek fuck u till dom :(



  över 2000 beliebers !! SWEDEN LOVES JB !!


kommer komma mer videosar och bilder ! men det kommer imorgon, nu ska jag vila min hals och min fot ! see yaa

/ Julia





Av Bieberlicious - 7 maj 2011 23:01

Som ni vet så åkte jag (julia) och Gabriella till Stockholm idag för att gå på Belieberträffen :) asså guuuud så jävla kuuul ! fortfarande fett taggad! jag har aldrig skrikit så mycket i hela mitt liv inte ens på konserter :O det va så grymt kul för när man stod där på plattan så kände man verkligen att alla beliebers är som en familj. IAF på tåget på väg till Stockholm så satt vi och typ va helt hyper och höll på att börja skrika.

När vi kom fram i sthlm så gick mamma och hennes kompis och vi sa till dom att vi klarade att ta oss till gärdet själva. efter mycket frångandes och spring hit och dit så kom vi på tunnelbanan. när vi satt oss kommer det 2 killar i typ våran ålder eller yngre och sätte sej bredvid oss och typ skojjar med oss om att vi sitter på fel tunnelbana och bla bla. men vi frågade en tant som oxå visade oss till gärdet. när vi kom dit så hade alla gått och vi insåg då att vi va sena xd haha vi tog bussen till plattan där alla redan stod och skrek. helt underbart. det va så grymt mycket folk som stod och tittade på runt om själva plattan. SÅ JÄVLA GRYMT! alla skrek och va riktigt taggade! sen kom det ju såklart haters som förstörde kastade vattenflaskor och sånt. jag fick en VATTENFLASKA i huvudet och sånt där man fimar från ciggareten i ögat. men va gör man inte! det så jävla kul. just nu har jag ingen röst alls och tror inte att det blir bättre tills imrg heller. 

 

DET ROLIGASTE VA ATT MÅNGA KÄNDE IGEN OSS HÄRIFRÅN OCH VI SÅG VISSA LIKSOM VISKADE OCH LIKSOM PEKADE PÅ OSS. DET ÄR SÅ KUL! va det nån som såg oss ? kommentera !!

 

här kommer bilder. 

 

               

      

 

den här skylten är det dom på bilden som gjort. helt awesome! synd bara att några HATERS kom och typ sparkade på skylten så det typ blev slagsmål bara för att dom inte kan acceptera oss beliebers!

  

 

HAHA SÅ HÄR HADE JAG MITT FACE! vilka blickar man fick på centralen och sen när vi kom tbx till uppsala :O hahah

   

 

har inga fler bilder men lite videos , kommer lägga ut alla på youtube och sen lägger jag in dom här :)

 

åååhhh jag är fortfarande så jävla taggad ! vill bara dit igen !!

 

BieberLove Julia

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards