justindbblogg

Direktlänk till inlägg 30 april 2011

u smile, i smile - del 27 och 28 och del 29!

Av Bieberlicious - 30 april 2011 15:11

hallå! har brottom så hinner inte kolla vilken del vi är på så här får ni del 27 och del 28 och del 29! 

snart börjar julia och jag på ny men sålänge får ni till del 30 av den här! ;) 


u smile, i smile - del 27


Jessicas perspektiv 
selena, jag och justin hade gått upp ur vattnet och torkat och vi var nu påväg hem till mej eftersom jag var ensam hemma, jag låste upp dörren, vi gick upp till mitt rum och jag gick in i min walk in garderob och tog på mej en kort klänningen istället. Selena stod och glodde i min garderob, vad var det med alla och min garderob asso? 
- Seriöst? det är större än min?! sa hon. 
- här är ju dock bara klänningar och fina skor.. sa justin och tryckte på alla knappar som jag visat han en annan gång. 
- Herregud! det är ju sjukt stort! gapade hon. 
Vi gick ut därifrån och Selena gick fram till min stereo och tryckte på play, då började overboard som Justin och jag spelade in. 
- Justin, vem, är det som sjunger? frågade hon. - Det låter inte som Jessica Villgas, eller Miley Cyrus?
- Nej, det är ingen av dom. svarade han och gick fram till mej och tog min hand. - Det är Jessica Sundström. 
- WHAT? är det du? det låter ju skitbra! sa hon och log stort åt mej. 
- Tack så mycket! 
- du kan bli känd tjejen! sa selena. 
- nä, jag skulle inte tro det.. 
- jo, jag menar det! 
- haha, ah, fast nä.. 
- jodå, men hörrni, jag måste snart dra mej iväg till min buss. 
- aha, synd, men vi kanske ses mer? 
- det hoppas jag verkligen! 
Vi gick ner tillsammans och kramade om selena och sa hejdå och att vi snart ska ses igen, eftersom hon ändå snart var klar med henne turné. 
- Vad ska vi göra nu då? frågade jag. 
- Vad du vill. svarade han. - eller förresten. usher ringde och hans fru fyller år idag, han ska ha en stor fest med en massa kändisar, underade om vi hade lust att komma? 
- visst! kul! när då? 
- vid 7 ska vi va där isf. 
- men visst! kan bli kul! 
- okej, jag ringer och säger det. 
- gör det! 
Han gick iväg och jag gick upp på mitt rum för att se vad jag skulle ha på mej ikväll, jag valde en halvkort klänning med tunna axelband, och ja, jag fick stå ut med klckskor ikväll så jag tog ett par högklackat och satte på mej allt direkt. Justin kom upp och kollade på mej. 
- WoW, hottie! sa han och kramade mej bakifrån. 
- haha, du då snygging! blinkade jag. - hjälp mej att locka där bak nu! 
Jag gav han locktången och han började fixa håret där bak. 
- Du kan ju det där, sa jag till han och log. - AJ! 
- oj förlåt.. jag kan egentligen inte, det är första gången, men har man skills så har man. 
- haha, skryt lite bieber. 
Han gav mej locktången och jag var nu klar, jag drog på mej lite smink bara sen ställde jah mej brevid justin och satte på mej mina skor. 
- NEJ! du får inte ha dom skorna! sa hon och tog tag i mitt ben och tog av mej mina skor igen. 
- Ehmn.. Justin? vad gör du? vadå då? 
- Du blir ju längre än mej då! hur höga är dom? 
- men! dom är 15 cemtimters klack.. 
- och du är ungefär så mycket kortare än mej och nu är du aslång, kom! 
Han tog tag i mej och drog mej till mina skor. han kollade på en massa men valde ett par och satte på mej dom. 
- Res dej upp! beordrade han. 
- okejokej.. jag reste mej lydigt upp. 
- SÅ! mycket bättre! redo att gå? 
- jag var det för 10 minuter sen men då dög jag ju inte. lipade jag. 
- men blabla, jag ska ju vara lång. sa han och sträckte på sej. 
- haha, visst.. kom nu! 
Vi satte oss i bilen och var nu påväg till ushers fest, jag skulle nu träffa en massa känisar.. och jag satt i en limmo! hur coolt är inte det? jo, grymt coolt! och jag är bara en vandlig tjej.. 
- Justin, tack! 
- Tack för vad? 
- För du finns.. för du byggt upp mitt liv.
- gumman,  hur mycket tack försänar inte du då? 
- inget alls.. 
- jo du. 
- jag är inte vacker, eller perfekt som Miley, Selena eller nån sån, varför väljer du inte dom? 
- You're perfect for me.. 
han kysste mej, och jag kände en liten tår rinna för min kind. hur underbar är han inte? .. 
u smile, i smile - del 28
Jessicas perspektiv 
vi var äntligen framme vid Uschers hus och Justin klev ur och öppnade dörren åt mej och tog min hand, vi gick mot dörren och ocj jag skulle precis plinga på men justin tog bort min hand. 
- Justin, vad är det nu då? 
- vi har ingen present till henne! 
- har DU inte? 
VI har inte.. 
- jo, jag har ett, sa jag stolt och visade det lilla paketet. - tur att det är från oss båda va
- hehe, jag skulle ju bara se så att du visste.. 
- ah, visst..
- vad är det då? 
- ring, halsband och örhängen i guld som här ihop. 
- okej, bra! 
Vi plingade på och fort öppnade uscher och hans fru dörren. 
- Hej! kom in! det är i full gång här. 
Vi kramade om dom och vi grattade hans fru och gav henne det lilla paketet.
- åh, ni behövde ju inte, förresten, det är väldigt kul att träffa dej äntligen Jessica! Justin och Uscher har talat mycket om dej och jag lyssnade på det du och justin spelade in, du är ju jätteduktig! 
- Åh, ja, det är kul att se dej med! tack så mycket! log jag åt henne. 
Vi gick in och Justin gick raka vägen fram till en massa och drog mej i handen hela tiden, jag kollade blygt på alla och såg massa jag kände igen! jonas brothers, katy perry, miley cyrus, bruno mars, demi lovato, aschley tilsdale, Jessie McCartney, och en massa mer. Åh, Jessie är så söt. tänkte jag för mej själv och log. Just då frog Justin med mej dit istället. 
- Hej Justin! sa alla i mun på varann och kramade honom. 
- Vem är du då? frågade Miley mej och jag vaknade upp ur mina tankar. 
- Åh, Jessica, Jessica Sundström sa jag och log. 
- Ja! Justins tjej?
- Ja, jag antar det!
- Ja, det står i varje tidning om dej och Justin nu. log miley åt mej. 
- Va? Jaha. Oj! 
- haha, kul att träffas! 
- Detsamma, verkligen! jättekul att träffa dej! 
- hehe, ja! 
Jag log åt henne och hon log tillbaka. 
- Hallå allihopa! Det här är Justins tjej Jessica! sa miley och drog fram mej. 
Alla kom fram och hälsade och kramade om mej och frågade massor. Det var så kul att träffa all kändisar och allt! 
Klockan började närma sej halv 12 och flera hade gått redan, vi funderade på att åka hemåt vi med. Vi bestämde oss för att åka hem till mej för att Justin ville absolut ine hem till sej, punkt där lixom! 
- Uscher, vi ska nog hem nu. Det var jättekul att vi fick komma! sa Justin. 
- Ja, ta hand om din tjej nu och ta hem henne försiktigt! Sa hans fru. 
- haha, alltid! 
Vi kramade om varann och gick ut och satte oss i bilen och åkte hem. 
När vi väl var hemma så tog jag på mej mina stora pyjamas byxor och en tröja som det stog ''biebers girl'' på, Justin log åt den och även han drog på sej mjukisar. Jag gick bort till fönstret och skulle dra ner rullgardinen då jag ser henne, stalkern! hon stog och kollade upp mot mitt fönster men när hon såg mej så sprang hon iväg. men nu vet jag hur hon såg ut iaf! 
- Justin, nu var hon där igen! stalkern! 
- men, hur vet dom vart jag äör hela tiden? 
- jag vet inte, men hon hade svart hår och ganska så lång, jag såg henne den här gången! 
- då tar vi reda på mer senare, nu är det nåt jag måste säga till dej.. 
- har det hänt nåt? 
- nej, elelr jo, eller inte hänt men nåt som ska hända, kom. 
Vi satte oss i soffan i mitt rum och han la sin arm om min nacke. 
- Vad är det? 
- jo.. han stannade upp och kollade ner på sina händer.
- Vad är det Justin? Du kan berätta. Jag kan ta det! Jag lovar. 
- Okej, det är såhär... 
_______________________________________________________________________________________________________________
OHHHHH ?! VAD SKA HAN SÄGA?! :D 

6 kommentarer? 
tycker ni har blivit liite dåliga igen.. ;) ? kan vi ändra på det? kommenterar ni får ni ju mer noveller och mer inlägg, så? 
love / elin 
___________________________________________________________________
u smile, i smile - del 29

Justins perspektiv 
- säg? vad är det Justin? frågade Jess, ännu en gång. 
Jag svalde hårt. 
- Jo, det är så att nästa vecka så måste jag ha konserter 5 stycken, jag ska till 4 olika länder.. det kommer ta ca 1 månad.. sa jag tillslut.
- så du måste åka? frågade hon tyst. 
- ja, jag måste.. 
- det är lugnt, jag förstår, du är megasuper känd. du måste ju få träffa dina fans round all over. 
- jag kommer sakna dej, men låt oss njuta av veckan vi har kvar! log jag. 
- ja, är det nästa vecka? vilken dag? 
- torsdag, idag är det ju fredag så vi har 6 dagar på oss. 
- ja! då har vi det bra nu! 
- det tycker jag med!
- när slutar ditt sommarlov? 
- det slutar om 4 veeckor. altså 1 vecka utan dej, 3 veckor kvar med dej Justin. innan min skola. 
- men vi kommer ju fortfarande ses även fast du börjar skolan. 
- ja, men inte ofta. 
- det är en annan sak, men jag kommer vänta på dej efter att du slutat och gå med dej hem, plugga med dej, sen har vi det mys och jag skjutsar dej till skolan med. det funkar det här, jag lovar, lita på mej! 
- Jag litar på dej Justin, det gör jag, men jag kommer sakna det här. 
- Jess, säg inte så, vi ska tänka på nuet! 
- Okej, kom nu, nu går vi och lägger oss så vi kan göra nåt imorrn. 
- Jo, juste det, jag ska på en interjuv vid 11 imorrn bitti, så okej om vi går upp vid 10? 
- ah, visst! 
- bra!
Vi gick till hennes säng och jag höll min arm om henne ända till hon somnade och efter det somnade jag också. 
nästa morgon vaknade vi av klockan som ringde vid 10, jag skakade om Jess direkt och för första gången nånsin så sträckte hon på sej och ställde sej på golvet med en gång och gick in i garderoben och efter bara 10 minuter kom hon ut med kläder och skor på och borstat hår. hon log åt mej och jag kollade pafft på henne. vad var det som hänt nu? 
Vi gick ner till köket och plockade fram lite fil och mackor bara. Vi år fort upp det och klockan var bara halv 11 då. 
- Vad vill du göra när jag kommer tillbaka då? 
- hmm.. hur lång tid tar det? 
- jag kommer nog tillbaka vid 1 och är klar då. 
- okej, jag tänkte dra ner till stranden nu och surfa lite, det skulle bli bra vågor idag så, om du vill kan du ju komma ner, men om du inte vill, om det blir för mycket folk och sånt kan vi ju hitta på något annat.
- nej, det är lugnt, vi kan surfa i 1 timme eller nåt sånt sen så kan vi göra något annat? 
- ja, visst! 
- men jag måste åka nu om jag ska hinna hem först, jag messar dej sen. 
- okej, gör det. 
Jag kysste henne snabbt och klev ut ur dörren och satte mej i min bil och åkte hemåt. 

Jessicas perspektiv 
jag bytte om till min svart / lila våt dräkt och packade ner lite extra saker och tog min vita bräda med ett blommigt mönster i lila. Sen låste jag dörren om mej och körde ner mot stranden. Efter bara 10 minuter var jag framme och vågorna var super! Jag sprang ut i vattnet och slängde mej på brädan och började surfa på de stora vågorna. När jag var längst upp på vågen såg jag någon jag kände igen. Nämligen Selena. Och hon var själv och omringad av fans. inga paparazzis konstigt nog. hon tog en massa bilder och skrev auotografer, sen lät de henne va. Jag sprang upp på stranden och såg att även hon hade bräda med sej. 
- Hej Selena! sa jag till henne och log. 
- Hej! Jessica! är du här själv? log hon. 
- Ja, Justin är på interjuv. Och DU är här själv? 
- Jaha, just det, det visste jag ju egentligen. Ja jag orkade inte ha med mej nån, tänkte surfa lite, vågorna ser härliga ut! 
- Dom är skitbra idag, ska vi dra ut? 
- ja, det gör vi! 
Selena och jag slängde oss båda på varsin bräda och paddlade iväg på vågen som kom och startade igen. Det var jättekul! Selena var duktig var hon! .. 
_______________________________________________________________________________________________________________
kort chapter, sorry för det, vad tycker ni om att Jess och Selena är bra vänner? 
love / elin 
 
 
Beckis

Beckis

6 maj 2011 17:31

Jätte bra! Jag har läst typ alla era noveller nu och alla är JÄTTE BRA!! Jag vill ha meer!:)<3

http://igotbieberfever.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards