justindbblogg

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

U smile, i smile - Del 26

Av Bieberlicious - 18 april 2011 09:57

U smile, i smile - Del 26 


Jessicas perspektiv 
jag vaknade nästa morgon av att Justin skakade om mej. jag öppnade sakta ögonen och satte mej upp i en gäsp och kollade på han.
- Godmorgon shnugging. Sa han och log. 
- hmm.. mummlade jag tillbaka och kollade på klockan. - Justin? vad gör vi uppe kl 8? 
- Jo, jag vet att du är morgontrött men du får gå upp nu, för du minns väll att Selena ska komma och att vi skulle träffa henne? svarade han och pussade mej på pannan. 
- jo, juste, ah, det visste jag väll! sa jag och la mej ner och drog täcket över huvet. 
- Jess! kom igen! är det inte lite coolt att du ska träffa Selena Gomez? sa han. 
När han sa Selena Gomez så kände jag hur det for en rysning genom kroppen, Selena som han var otrogen med.. 
- Jag är tillsammans med Justin Bieber, det är ccolt. hummade jag under täcket. - Men visst.. skitcoolt att träffa Selena.. 
- Jess, tvinga mej inte att hämta kallt vatten. 
Jag ryckte upp täcket och satte mej upp hastigt. 
- Ohnej, du gör det inte! log jag. 
- Tror du inte? sa han busigt och kollade på mej.. 
Jag hoppade upp från sängen och ställde mej på golvet. 
- Jag är uppe!.. 
- Haha, bra! Ta en dusch du så går jag och fixar lite frukost. 
- Okej, svarade jag och gick till badrummet. 
- Men inte så länge! sa han och vände sej om. 
- Jag kan duscha snabbt! Jag lovar! 
- aha, ska vi sätta en tid? 
- Säg nåt rimmligt så är jag klar då. 
- Okej, hmm.. 3 minuter. sa han och kollade på mej. 
- 3 MINUTER!! KOMMER JAG ALDRIG KLARA JU! 
- visste att du skulle ge upp. Sa han och gick. 
- Nej, Jag klarar det! vänta där du är! sa jag och sprang in i badrummet igen. 
Justins perspektiv 
- Vänta! jag har inte börjat än! skrek hon från badrummet. 
- Okejokej, jag väntar, svarade jag. 
- TA DIN NUU!! skrek hon och satte på vattnet. 
- Okej! 
Jag satte mej på sängen istället för att gå och fixa frukosten. 1 minut... tänkte jag och kollade klockan hela tiden. Jag hörde hur hon hela tiden sjöng på både baby och never say never där inne. 
- 'i know you love me, i know you care, couse i will never say never, ohh, baby, baby, baby noo! i will fight to forever!' 
haha, 2 minuter har gått nu och hon har ca 40 sekunder till på sej.. Jag hörde fortfarande henne sjunga och hon hade nu börjat på overboard.. 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. just då hörde jag hur vattnet stängdes av och en blöt Jessica kom ut med en handduk runt om sej. 
- JAG ÄR KLAR! skrek hon i en pust! 
jag skrattade åt henne och gick fram till henne.
- Men grattis lilla gumman. sa jag. 
- Tack så mycket, svarade hon stolt. 
Hon skulle precis gå iväg till hennes garderob / rum (?) men jag tog tag om henne och hon kollade frågande på mej. hon öppnade munnen för att säga nåt men jag stoppade henne och kysste henne, länge. jag kände hur hon log mot mina läppar, efter ett tag så tryckte hon bort mej och log åt mej, sen gick hon till sin garderob och jag gick ner och fixade frukosten. 
Efter ett tag kom hon ner med vita kortbyxor och en vit pösig tröja och ett par ljusblå ballerina skor och hade även lockat sitt långa bruna hår i stora lockar. hon var så fin! 
Vi satte oss och åt och pratade och sen ringde hem telefonen och hon sprang och svarade. Det ringde i min mobil, Selena call stog det på displayen, jag svarade. 
- Justin här? 
- Hej Justin det är Selena. 
- Hej! 
- Jo, skulle vi ses? 
- Absolut! har du landat?
- Ja, precis nu, är vid ditt hus typ. ska jess va med eller? 
- Okej, men jag är hos Jessica nu och ja hon ska vara med, men kan vi inte ses vid Mc donalds då? sen gå tillsammans till stranden?
- Jo, men det blir bra! messa när ni drar så fixar jag lite tills dess.
- Okej, ses! 
Jag la på och Jessica stog vid bordet och kollade på mej. 
- Vem var det? Selena? 
- Ja, vem var det som ringde dej då? 
- Mamma, dom kommer hem på onsdag istället. men ska vi dra och träffa henne då? 
- Jaha, okej, ja, vi ska gå till donken och träffa henne där och sen till stranden så ta med bikini. 
- Ah, jag har det under. 
- Bra. 
Vi plockade bort det sista och jag drog på mej mina lila badbyxor och en vit tröja och så packade vi ner handdukar och jag slängde iväg ett sms till Selena att vi gick nu och fick ett snabbt svar. Sen gick vi ut hand i hand, Jessica och jag. 
Jessicas perspektiv
vi gick under tystnad iväg och efter en liten stund var vi ganska nära och vi såg en vit liten fläck som vinkade till oss. Justin vinkade tillbaka och ökade takten lite och snart var vi framme där vid henne. 
- Hej! Sa Justin glatt och kramade om henne. 
- Hej, svarade hon och log stort. 
Och nej, du skämtar?! Selena hade exakt likadana kläder som jag, det ända som skilde oss åt var att hon hade ljusblå klackskor istället för ballerina skor. 
- Hej! Selena Gomez, sa hon och kramade om mej. Jag kramade såklart tillbaka. 
- Jessica Sundström, svarade jag och vi släppte varandra. 
- Kul att ses! och jag gillar verkligen dina kläder! sa hon och skarttade. 
- haha, ja, dina med! stämde jag in. 
- Sammanträffande, sa hon och jag nickade.
- Ska vi gå iväg till stranden eller? sa Justin och tog tag i min hand. 
- Visst. Sa vi båda samtidigt. 
Vi kollade på varandra och skrattade. 
Vi gick alla tillsammans till stranden och jag tyckte att Selena verkade väldigt snäll och trevlig faktiskt. Den kom några fans som ville ha aoutografer men det var inte så många. När vi var framme vid stranden gick vi längst bort för att slippa all fans antagligen. Vi brädde ut våra handdukar brevid varandra och Selena satte sej och det gjorde vi med. 
Den kom några papparazzis, men dom var ''snälla'' 
- Få sen en gruppbild nu då! sa dom och jag som satt i mitten visste inte om jag skulle gå eller inte. 
Jag kollade på Justin, men han såg inte, han och Selena lutade sej emot mej och båda la armarna om min midja och log, jag log med. Dom knäppte en massa kort och vi bara satt där. Jo, dom var ju vana men jag då? jag har inte vart med om detta mycket ju? 
- Ah, snygga kläder ni tjejer har då! sa killen med kameran. 
- Ja, så kan det vara! sa Selena och log åt mej. 
- Vem är du då? frågade han mej. 
- Ehmn.. Jag tittade på Jusin som nickade. - Jessica Sundström. Sa jag och kände hur mycket kort det egentligen blev. 
- Och hur känner ni alla varandra? frågade han nu Justin. 
Justin blev helt orolig och han flackade med blicken från mej till Selena. Selena nickade och jag satt bara där. 
- Jo, Jessica och jag är ju då tillsammans.. sa han lite tyst. - Och Selena och jag är ju gamla vänner och Jessica och Selena träffades nu för första gången.. 
- Jaha! Är ni tillsammans altså? Är du känd? Dansar du? Sjunger? 
- Eh, jag går i skolan. men jag har även spleat in overboard med Justin och den ska komma ut snart. 
- Kul! 
dom gick sen iväg och vi hade några tysta minuter innan Selena sa något. 
- Ska vi bada eller? frågade hon glatt och hennes glädje smittade så vi log och nickade. 
Jag drog av mej mina kläder och hade min lila bikini med lite silvrit ''glitter'' på och Selena gjorde det samma, för Justin var det ju bara att ta av tröjan han hade ju redan sina lila badbyxor på sej, Selena kollade på mej och jag märkte det och tittade på henne. Då såg jag vad det var. Våra bikinisar, lika dana, lila med glitter. herregud! har vi exakt samma smak eller? 
- Ja, din bikini  var verkligen fin den med! Skrattade hon fram. 
- haha, ja och din var ju underbar! 
- Det är lite komiskt det här. 
- Ja, jag tycker det jag med, första gången vi ses med och allt. 
- JA! skarttade hon. 
Vi gick ner i vattnet och Justin lyfte upp mej och slängde mej över hans axel så jag hängde över. 
- JUSTIN! SLÄPP MEEJ!! fnittrade jag. 
- Aldrig! sa han. 
Selena stog och skrattade brevid. 
- Och vad skrattar du åt då? skrattade Justin. 
- Ingenting alls, log hon. 
- Nähä! 
Justin tog henne på andra axeln och slängde i oss båda. 
Vi dök upp ut vattnet och jag kollade mot Selena och vi båda tänkte samma, vi kastade oss över Justin och tryckte ner honom under vattnet. Han kom upp efter ett tag och spottade ut en massa vatten ur munnen. Vi gapskrattade åt han och han skarttade med oss..
_________________
så belibers vad tycks ?? 
// Julia, Gaby och Elin 
 
 
Ingen bild

amanda westlund

18 april 2011 10:16

hAha spännande hoppas nästa kommer snart ;) pösspöss

 
Ingen bild

Meo

18 april 2011 11:09

SWAG ;)

 
Ingen bild

MEEEEER ;D

18 april 2011 21:32

:D ÄLSKAR ERA NOVELLER :D
Kommer det en till del snart? :D

 
:D

:D

18 april 2011 22:10

:D Ni e så braa på att skriva noveller asso ;)
Meer tack ;P

http://www.justindbiieber.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

19 april 2011 12:59

:D Just so awesooomee ;P
Meeraa ;)

http://www.justindbiieber.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

:))

19 april 2011 22:31

:D :) :I ;) =) =D :P =P
Älskar eran blogg :D

 
Ingen bild

sorligt men sant

20 april 2011 17:59

väldigt dålig uppdatering på sistone. inte konstigt att ni får så få kommentarer då...

Bieberlicious

20 april 2011 18:04

ursäkta att jag träffar gaby och julia och inte vill sitta inne vid datan när det är 28 plus grader här i motala! ;oooo

 
Carro

Carro

20 april 2011 19:35

Hej jag undra bar vaför ni inte lägger ut en till del och istället lägger ut en helt ny?

http://ellamovistarbella.blogg.se

Bieberlicious

20 april 2011 21:13

för att den blev fel? jag skrev ju det?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards