justindbblogg

Direktlänk till inlägg 15 april 2011

U smile, i smile - Del 25

Av Bieberlicious - 15 april 2011 23:28


U smile, i smile - Del 25 


Jessicas perspektiv 
- Hej Gaby! skrek jag och kramade om henne hårt. 
- Åh, hej gumman! Är inte Justin här? frågade hon i mitt öra och släppte mej. 
- Jodå. Svarade jag. - JUSTIN! KOM!! skrek jag och till svar fick man ''hmm, kommer..''
- Hej, sa justin och omfamnade gaby och log.
- Hej, svarade hon och tog av sej sina ytterkläder. 
vi alla gick in i köket och vi hällde upp godis och allt i skålar. 
- Gaby, tar du fram de där vita skålarna du vet? sa jag.
- Ehmn, visst.. svsrade hon och gick in i vardagsrummet. 
- Seriöst? sa justin och kramade mej bakifrån. 
- Vad nu då? skrattade jag och kollade upp på han. 
- Är ni typ själsfränder? sa han. 
- Nej, eller asso, vadå då? 
- Om du säger vita skålar så går hon raka vägen och hämtar vita skålar, hon vet exakt vart det är! herregud! sa han och skrattade. 
- Men Justin! Vi är som syskon, jag vet exakt vart allt är hos dom och dom vet vart allt är hos oss. 
- Jaja, svarade han och tryckte sina läppar mot mina. 
- *host* , haha, ung kärlek, sa gaby och gick förbi och ställde ner skålarna. 
Justin och jag avslutade kyssen och log åt varann sen åt gaby som satt på bänken och fotade oss.. 
- Men! Gaby! skrattade jag och tog hennes mobil och kollade på bilden. 
Justin ställde sej brevid och kollade han med. 
- Va söta ni är! sa gaby. 
- Jadå, log Justin.
Det plingade på dörren och Gaby rusade fram dit och öppnade och Justin och jag gick långsamt efter. Nu var det Chaz, Ryan, Christian och Caitlin som kom. 
- HEEY BUDDY!! skrek Justin och slängde sej om halsen på Chaz, sen Ryan. 
Gaby och jag stog och kollade på dom. och småskrattade. 
Justin ställde sej brevid mej igen och tog min hand. 
- Drt här är Jessica och det här är hennes nästan syster Gaby. Sa Justin. 
- Hej! sa gaby och jag. 
Chaz kom fram och kramade mej och sen gaby, Ryan hälsade och log stort åt oss och Caitlin kom och gav oss båda en kram. Caitlin var verkligen söt! med långt ljusbrunt hår. Efter bara ett litet tagt så öppnades dörren och julia klev in. 
- Hej.. sa Julia och kollade på alla som stod i hallen. 
- Det här är Julia! sa jag och alla hälsade.
sen gick vi in till vårt stora vardagsrum, och Chaz satte sej vid våra dvder och kollade runt lite. 
- Den här ser vi! sa han och höll upp en. 
- Vilken är det? frågade jag. 
- Ehmn.. Never say Never 3D. Log han! 
- Ofta, har du den? sa Justin glatt. - Den har ju inte ens kommit ut än! 
- Haha, jag vet. men min pappas kompis fru typ som är nåt sånt och ah, så pappa fick den för han trodde jag skulle gilla den men.. sen hände lite så jkag har inte kollat på den. 
- Vi ser den då! Sa Julia och Gaby med stora leenden och hoppade upp och ner i soffan. 
som om en film med justin är roligare att se än att sitta brevid honom, haha? Justin skrattade åt dom och nickade lite. 
- VI SER DEN!!!!! skrek gaby som om vi inte fattade första gången..
- Men Gaby, lugna ner dej! Justin sitter brevid dej, remember? det är väl häftigare än filmen? 
- Ja, men ändå! JAG SKA VILL SE DEN INNAN ALLA ANDRA! log hon stort. 
- Aja, justin, är det okej eller? 
- Arå, gör det dej glad så, sa han och log mor gaby som fortfarande satt och log. 
Chaz stoppade in den i dvd:n och alla satte sej på plats, när alla satte sej så gick jag ut och hämtade godiset och ställde den på bordet. när jag skulle sätta mej så var hela soffan full.. Caitlin, sen Justin, sen brevid han Chaz, Ryan, Gaby och Julia och Christian på golvet på en kudde. 
- Aha, vart ska jag sitta då? sa jag och tittade runt. - Nej, jag gör inte som Christian, det klarar man inte av ju.. flinade jag.
- sitt här då, sa justin och klappade i sitt knä. 
- Då ser du ju inget.. 
- Klart jag gör. Kom nu! 
Jag gick motvilligt fram till han men ist för att sätta mej i hans knä så dunsade jag ner på golvet brevid Christian. 
- Sätt på filmen nu! sa jag och kollade retsamt på Justin. 
- Nu blev jag tjurig ju. Sa Justin och plutade läpp åt mej.
- Nej, gubben, bli inte det.. 
Han gav sej inte. Han gjorde sina gulliga hundögon mot mej och jag kunde inte motstå dom. 
- Okejdå.. mumlade jag och reste mej och satte mej hos han.
Alla skrattade åt mej och Justin höll stolt om mej och jag lutade mej tillbaka mot hans axel. Filmen började och Gaby och Julia ''iiihhhade'' lite, men sen när den hade kommit igång så var dom tysta. I filmen berättade Justin om hans morfars uppstoppade djursamling och att han sköt av benet. Och jag började gabskratta! 
- HAHAHAHAHA, är det sant? skyllde du på stackars Chaz som inte ens var där? sa jag mellan andetagen. 
- Ja... Sa Justin och log åt mej. 
- Gud, vad dumt! hahaha! 
sen lugnade jag ner mej lite och filmen fortsatte. 
Delen då han har halsproblem kom nu och då kom tårarna fram på mej, jag snyftade till och justin log åt mej och pussade mej på huvet, sen somnade jag i hans knä med hans armar runt mej.. 
Justins perspektiv
Efter ett tag så hörde jag en pust från Jessica, och då såg jag att hon hade somnat. Jag pussade henne på pannan och lät henne ligga så som hon låg, även fast det inte såg så skönt ut. Jag skulle aldrig kunna sova sådär. haha. 
- Vilket fan Justin! sa chaz och nickade åt Jessica.
- Ja, jag vet.. Äsch! hon är bara lite trött.. svarade jag åt han. 
- haha, visst mannen, vi säger så. blinkade han till svar. 
Chaz sträckte ut handen och tänkte precis peta på Jessicas arm. 
- Nej! vad gör du? sa jag frågande till Chaz.
- Tänkte se om hon vaknade. Log han. 
- Men hon sover ju? låt henne göra det Chaz.. 
- Okejdå.. 
Filmen rullade på och Chaz försökte ännu en gång ruska om henne men jag tog tag om hans hand.
- Chaz, ge dej nu? flinade jag. 
- Men asso, Chaz, låt bara Jess sova nu. Sa Caitlin. 
- Jaja, okej då. 
När filmen var slut så skulle alla hem. Jag lyfte upp Jessica i min famn och gck mot dörren till de andra. 
- Hejdå! Sa jag och Chaz, Ryan, Christian och Caitlin drog. 
- Hejdå, sa Julia och gaby. 
- Tjadå, vi hörs! sa jag. 
Dom kramade om sovande Jessica och gick ut, jag låste dörren och la Jessica i hennes säng, sen la jag mej brevid henne och somnade..
_____________________________________________________________________
7 kommentarer om ni vill att novellen ska fortsätta, har till del 28, funderar på att sluta där, det är inget roligt längre att se hur andra bloggar har ungefär lika många läsare men får minst 20 kommentarer på varje inlägg medans vi får 3 - 7 i novellinläggen, på de andra får vi knmappt inga, kanske 1?.. 
love / elin 

 
 
Ingen bild

JB Lover :P

16 april 2011 11:25

Awesome <33
Älskar eran blogg, älskar era noveller, älskar hela skiten :P Asso jag menar inte att d e skit men du kanske fattar :P
Men iaf så älskar jag bloggen och kan seriöst inte gå en dag utan att kolla runt lite på bloggen. ;) <3

 
Wilma

Wilma

16 april 2011 11:43

Asså helt seriöst! ni e fan bäst på att skriva noveller!!!!!!!!!!!!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!

http://wilmiz.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

moa

16 april 2011 16:58

mer!!!!!!!!!!!!!!1

 
Ingen bild

;D

16 april 2011 17:06

Nejj sluta inte än! vi kan bättra oss! Jag kan iaf det. Älskar era noveller och bloggen :)

Bieberlicious

17 april 2011 11:14

skulle vara bra ! ;)

 
Ingen bild

sai:)

16 april 2011 18:55

snäälla kom med en till novell nu!!;)

 
Ingen bild

lista ut det du ÄlsklingBubbla'

16 april 2011 19:04

SNÄÄÄÄÄÄLLA ÄLSKLING MEEEEER SERRI STÅR INTE UUUUUTTTT :D<3

Bieberlicious

17 april 2011 11:14

JULIA LUNDEVALL !!! ;)

 
Ingen bild

elin nilsson (:

16 april 2011 19:48

sjukt bra noveller !
ni båda kanske borde bli författare? ;)
fortsätt skriv allafall :)

Bieberlicious

17 april 2011 11:13

hahhahahaha, usch på författare, skulle hellre dö en bli det x) jag kommer aldrig klara av att bli det, jag orkar knappt skriva novellen ;p

/ elin

 
carro

carro

16 april 2011 23:16

skit bra men snälla sluta inte på del 28 då blir det ju trågit :'( jag gillar eran blogg den är as grym och jag älskar verkligen den och om ni tar bort den gråter jag i minst 2 dagar ungefär

ni är bäst på att hitta fakta om jb är galen i han hihi siter och skriver jb över hela min bänk i skolan och min bakrund är jb och jag kan sitta och stirr apå den i minst en halv timme


hihi :D aja

// carro (tänkte sätta in en bild men jag glömde att jag inte kan höger klicka)

http://ellamovistarbella.blogg.se

Bieberlicious

17 april 2011 11:12

jag ska inte sluta på den då, har skrivit till del 30 nu så får i dom! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards