justindbblogg

Direktlänk till inlägg 14 april 2011

U smile I smile - del 24

Av Bieberlicious - 14 april 2011 21:05

U smile, i smile - del 24

Justin's perspektiv

VI gick upp och fixade oss, jesscia klädde på sej och startade min dator. jag klädde mej och sen gick fram till henne som skrev in mitt lösenord.

- minns du det än? frågade jag.
- haha, shawty, fortfarande inte svårt. svarade hon och blinkade mot mej.
- res dej upp. sa jag.
- varför då?
- gör det bara.
- emn.. okej..
hon reste sej upp ocj jag satte mej fort på hennes plats i stolen.
- Men! sa hon och skrattade.
- du kan sitta mitt knä, om jag skulle sitta i ditt skulle du väll mosas. Du är ju lixom bara kött och ben, det finns inget på dej. sa jag och petade på hennes mage.
- Joho, kolla! sa hon och drog upp sin tröja så man såg magen.
- men oj, menar du att jag ska tycka att du är tjock nu? flinade jag.
- ja, lite iaf!
- men jag vill inte ljuga.
hon hummade lite som svar och drog ner sin tröja igen och satte sej i mitt knä.

hon loggade in på sin twitter och kollade runt lite på några, hon hade fått 16 nya följare så nu hade hon 1467 och jag hade 8.000.000 miljoner. hon tryckte på vad hon gjorde och sen skrev hon:
'beautiful day with my boy! Thank U guys for follow me!' sen skickade hon och loggade ut. själv twittrar jag på mobilen mest, hon gick in på spotify och satte på never say never och sjöng med till, sen reste hon sej upp och dansade omkring och var helt hyperaktiverad och hoppade omkring och dansade och rörde sej mjukt till musiken. inte visste jag att hon kunde dansa! haha! när låten var slut satte hon sej i mitt knä med en pust och kollade på mej.
- Så? vad ska vi göra idag? frågade hon glatt.
- jag har ingenting jag ska på så vi kan göra vad vi vill hela dagen! vi kan ju kanske dra oss till stan och göra nåt?
- Okej, visst. svarade hon och tog sin plånbok och mobil i handen. Jag smällde ihop datan och gick jag med.

Vi gick ner och sa till pattie att vi gick till stan.

- Men Justin? kenny ska inte vara med bakom då? frågade hon med lite oro i rösten.
- nej, det behövs inte, jag sätter på mej luvan och solglasögonen.
- okej, ha det så trevligt nu då! sa hon och kramade om oss.
- Hejdå, sa jag och jess innan vi gick ut därifrån.

Vi gick ut därifrån och började gå mot stan. det var ju inte så jättelång och det var en fin dag. Jag släppte ner min hand och tog tag om Jessicas. hon kollade på mej och log. jag kikade fram genom luvan och log tillbaka till henne, sen gick vi där med solen i ansiktet och hade 'a good time of our life'.

Jessica's perspektiv

Det var så skönt att gå där hand i hand med Justin och känna solen i ansiktet och bara vara i hans närhet. tystnaden bröts när min mobil ringde.

*samtalet*
- Hallå?
- Hej, det är gaby!
- åh, hej, vad kul att du ringer!
- Ja, kan du ses ikväll?
- Asso, mamma och pappa och sandra är borta så jag och jutin är men asso, ni kan ju vara med säkert.
- Ah, jättegärna, vi vill ju veta vem han är lixom.
- haha, ah men jag snackar med han. ringer dej sen, vi är på väg till stan nu.
- Jaha, okej, ah, men hör av dej sen då! Hejdå.
- Hejdå, älskar dej.
- älskar dej med.
*samtalet slut*

- Vem var det? frågade Justin nyfiket.
- Det var Gaby, vad hade du tänkt att vi skulle hitta på ikväll? ska vi hem till mej ikväll eller?
- Ja, vi är hemma hos dej iaf. Men kanske att Chaz, Ryan och Caitlin kan komma?
- Ja, visst! då kan gaby och Julia komma med!
- Ja, visst.

Vi var nu inne i stan nu och började gå torget bortåt, vi gick förbi en liten uteaffär fullt av tidningar och justin ställde sej och kollade på en tidning.

- Vad är det justin? frågade jag.
- Inget, sa han och gick fort därifrån.
- Men justin, vad var det? sa jag och började gå ditåt igen.

När jag kom dit såg jag vad det var. Det var en tiding med mej på framsidan och det står över bilden. 'Justins nya flickvän tycker vi försört hans liv' sen under stod det en liten artikel:
'när vi såg en jämnårig tjej med justin som hade tagit med han till stallet för att rida så skickar justin iväg henne på hennes häst in i skogen där vi möter henne och hon säger att vi har försört Justin bieber, 17, liv. Sen erkänner hon att hon har ägnat mycket tid åt Justin och att de är påväg att bli tillsammans. Tjejen berättar att hon heter Jessica och vi forskade om henne och hon är en helt vanlig skoltjej och heter Sundström i efternamn. Justin var även där på hennes skolbal och sjöng U smile för henne. vad.ska detta betyda? / ocean up

- Vad ska det här betyda? jag sa ju inte ens såhär! sa jag och tryckte upp den i ansiktet på justin.
- Dom hittar på saker! jag förstår ju själv att du inte sagt sådär..

gubben i affären stog och tittade på oss.

- Jag vill att du tar bort dom här tidningarna. Sa Justin strängt.
- Ska jag ta bort den för ett par ungar som ni säger åt mej? svarade han hånfullt.
- Nej, jag vill att du tar bort den. sa Justin och tog av sej luvan och solbrillorna.
- aha. ehmn.. visst. sa han fort och tog bort de tidningarna som var kvar på hyllan.
- Tack. sa justin och tog på sej allt igen.

Vi gick därifrån och in i gallerian. Det var inte så mycket folk där idag, det var skönt. Jag gick in på H&M och tittade lite. Jag hittade en jättesöt lila klänning som jag bara var tvungen att testa.

- Jag ska testa den här. Sa jag och gick till provrummen. Justin hängde efter mej.

Jag kollade mej i spegeln och den satt jättebra. Den köper jag!

- Justin, kolla!
han stack in huvet och tittade på mej.
- Den är jättebra! sa han och beundrade mej.
- Ja. Ut nu!

Jag tog av mej den igen och ställde oss i kassan. Nu var det min tur och jag tog fram pengar. Precis när jag skulle betala så tog Justin bort min hand och tog fram sitt kreditkort.

- det blir 199 :- då. sa tjejen i kassan.

Justin betalade och jag tog påsen i handen.

- Justin! Vad var det där om? Jag kunde betala själv. Det är ju ändå min sak.
- Men jag tycker att jag kan köpa den åt dej.
- Men, nej, det känns inte rätt. Här! sa jag och gav han 200.
- Nej, jag vägrar ta emot dom. Sa Justin.
Jag stoppade ner det i fickan igen och blängde på han.
- Är du hungrig? frågade han.
- Ja, jätte! klockan är ju redan 1.
- ska vi gå till den där resturangen där nere på torget?
- Visst.

Vi gick hand i hand ner dit och satte oss vid ett bord som var i ett enskilt rum från de andra. En servitris kom fram till oss med två menyer och Justin hade tagit av sej sin luva och glasögon. Den unga tjejen som inte kunde vara mer än 18 år började direkt småflörta med Justin. Det var jobbigt eftersom lixom, hon fattar väll att jag är hans tjej eftersom vi sitter på en fin resturang tillsammans.

- Vad får det lov att vara? frågade hon och kollade bara på justin.
- Jag tar en pasta och en cola. sa Justin till henne.
- okej, och du? sa hon och vände sej om för första gången mot mej.
Varför skulle alla rätter ha så svåra ord? tänkte jag.
- En kycklingsallad med dressing och en cola. Sa jag eftersom det var nåt av det ända jag kunde uttala.
- Okej, er mat kommer strax.
Justin kollade på mej länge.
- Seriöst? sa han.
- vadå? frågade jag helt oförstående.
- du tar en sallad? sa han och kollade på mej som om det vore det dummaste man kunde göra. - Du ska ju fan inte äta sallad när du redan är som en spagetti och när du är på en fin resturang. flinade han.
- men, jag kunde ju inte säga nåt annat och dessutom är det gott.
- Jaja.

efter cirka 15 minuter kom vår mat och dryck, vi högg in direkt eftersom vi båda var hungriga. Det var jättegott. Vi åt och hade det trevligt i nån timma eller så, när vi var klara kom servitrisen och tog våra tallrikar, sen kom det en annan och Justin frågade hur mycket det blev allting.
- nejnej, huset bjuder! svarade hon och log åt oss båda.
- nej, men det behövs inte alls. svarade justin.
- jodå, gå ni.
- Jaha, tack då. sa Justin ocg log stort åt henne.
- Det var så lite. Hoppas det smakade! Ha en fortsatt trevlig dag.
Hon gick iväg och vi gick ut ur resturangen. Vi gick hemåt och jag kom på att jag skulle ju ringa Gaby när jag visste. Jag tog upp min mobil och slog hennes nummer. efter bara 3 signaler så svarade hon.

- Hallå? gaby här.
- hej, det är jag igen.
- Ryan, chaz, christian och caitlin kommer hem till mej sen och Justin sover ju hos mej så ni kan med komma ju.
- Ja, vad roligt. okejh, jag ringer julia sen så kommer vi vid 6 tiden då? om 3 timmar.
- Det blir bra. ses då! hejdå!
- Hejdå.
Jag la på telefonen och vi var nu hemma hos Justin. Vi gick in dit och Justin sprang upp och packade det han skulle ha medans jag väntade nere och pratade med Pattie. Justin kom tillslut ner och vi sa hejdå sen gick vi till mej och svängde bara förbi affären och handlade en massa godis och chips och dricka. när vi kom in i affären var det fullt med paparazzis som fotade men Justin tog bara tag i min hand och gick in i affären och han höll hela tiden om min midja när vi var där inne. Ett fan kom fram till Jusin och ville fota oss båda. Det gick bra. Sen ville hon ha en bild på alla 3, fast hon visste ju inte ens vem jag var, men det var roligt ändå. Justin signerade hennes mobil som hon ville och sen gick vi och handlade det vi skulle ha. Såklart så betalade Justin. Han skämmer bort mej. Det tycker jag inte om. När vi gick ut hade paparazzisarna inte gett sej än utan dom stod kvar där utanför och fotade och ställde massa frågor som. *dejtar ni?*, *är det din tjej*, *vad gjorde ni i stallet egentligen?* och en massa sånt. en tjej ville ha en bild på oss bara men det lät vi bli så Justin ''puttade'' mej framåt bara och vi gick med snabba steg mot mej. Det tig en hel timme allt detta. Men nu var vi iaf hemma och vi packade upp det vi handlat. Sen gick vi upp på mitt rum och jag gick in i min walkin garderob och Justin hängde efter.

Justins perspektiv

- WOW!! är det här din garderob? Sa jag med stora ögon.
- Ja, vadå då?
- Den är ju megastor!
- men här inne har jag ju bara klänningar och finare skor.
- hon tryckte på en knapp på väggen så öppnades ett annat rum med linnen och andra skor och kläder, jeans tröjor och allt sånt där. Jag stog bara och glodde på det.
- Man skulle ju kunna tro att du var känd som har en sån här jävla stor garderob och massa kläder.
- haha, ja det här är mitt favvorum.
- haha, det kan jag förstå.

Jag hängde in min nya klänning och sen gick jag igenom det till den ''andra'' garderoben och tog fram mina mjukiskläder, här inne var det speglar på hela mina väggar och sen om jag tryckte på en knapp så öppnades massa lådor med smycken och massa sånt. Det var typ 10 stycken luckor och lådor med olika smycken i. En väldigt fin inglasad platta som det inte var nånting i kom fram från ingenstans och det var någon speciell hållare. en för en ring, ett för ett halsband och en för ett par örhängen.

- Kom nu Justin. Sa hon och drog med mej ut därifrån.

klockan var redan 5 och dom skulle komma om en timme så vi la oss bara ner och myste lite och glodde på tv. Jag fick ett sms, det var från Selena.
*hej, jag är i ATL imorrn, kanske kan ses då? så kan jag ju få träffa din tjej! kram / Selena*

- Vill du träffa Selena imorrn? frågade jag Jess.
- Visst, det kan vara kul. Hon är väll ändå din bästa vän?
- Ja, det är hon! men då säger jag det?
- Ja, gör så.

*Ja, vad roligt, Vi vill gärna träffa dej så ring imorrn när du landar så hörs vi då! / Jessica och Justin.*

det plingade på dörren och Jess sprang och öppna, men dörren hade rdan öppnats ocg Gaby ropade hallå..

...................................

 

hihi del 24 nu då :D

 

/ Julia

 
 
Ingen bild

:D

14 april 2011 22:29

:D Längtar redan till nästa del ;)

 
Ingen bild

Meo

16 april 2011 11:29

:) Love iiiit

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards