justindbblogg

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

U smile, i smile - Del 20

Av Bieberlicious - 7 april 2011 20:30

U smile, i smile - del 20 

Justin's perspektiv
jag fattar inte att jag var påväg att åka till ett stall? serisöt, justin bieber, i ett stall? går inte riktigt ihop.. jag kollade på jessica som satt lutat i sätet och log mot mej. DAMN vad het hon var.. hon lutade sej framåt oh pussade mej på klinden sen lutade hon sej tillbaka igen och började nynna till låten på radion, det var min låt, pray, nu fick jag äntligen höra henne sjunga, gaby sa att hon var bra så jag lyssnade noga..
'i close my eyes and i can see some better day, i close my eyes and pray...' sjöng hon och det lät fantastiskt. hon var verkligen duktig, hon märkte att jag kollade på henne så hon log åt mej. 
- vadå? frågade hon. 
- Du sjunger väldigt fint. sa jag. 
- inget märkvärdigt.. om man gämför med typ, dej, selena, miley? sa hon oh kollade ut genom fönstret.
- du sjunger bättre än selena, det kan jag lova dej älskling.. 
- tack! kan inte jag få följa med dej och kolla i din studio nån gång? 
- jovisst kan du det. hmm.. efter nu kanske? ska dit och träffa usher då, då kan du ju få följa med. om du vill? 
- jättegärna! sa hon glatt. - oh du kenny, du kan svänga in där! sa hon och pekade ner mot en grusväg. 
- Okej. svarade kenny och svängde. 
Man såg ett stort rött hus med vita knutar och en stor hage med hästar som gick, och sen ett stall som var brevid hagen. Jag kollade på det och det var rätt mysigt. Kenny stannade bilen och stängde av motorn. 
- sådär då! sa kanny och kollade bak på oss. 
- tack för skjutsen kenny! sa jessica. 
- Så lite, jag antar att jag kommer och hämtar er sen justin, du ska nog inte åka buss! sa han och blinkade. 
- nej, vi kan ringa om det är något oh ringer när vi ska hem då! 
- ja, det blir bra. sa han. 
Jessica och jag gik ut ur bilen oh kenny fräste iväg. Jess började gå mot huset oh jag följde henne tätt efter. 

Jessica's perspektiv 
Justin följde mej tätt efter när jag gik mot huset för att hämta lite saker. Jag tog nyckeln som låg bakom blomkrukan och låste upp dörren, sen gick jag bara in lite fort oh hämtade ett äpple oh en morot. 
- Här! sa jag till Justin oh gav han äpplet.
- Öhh... Tack? sa han.
Han tog äpplet mot munnen och tänkte ta en tugga.
- Nej! Justin! det är till hästen.. skrattade jag.
- Jaha, hahahaha. 
- Kom nu, nu går vi ut.
vi gick ut ur dörren och det första man såg var 3 stora skåpbilar som parkerade utanför huset och massa personer gick ut med komeror. Paparazzis. Jag kollade på Justin som glodde med stora ögon ditåt. han tog mej i handen och sprang in med mej. men dom hann och fota, dom sprang in på tomten och fotade genom fönstret. Justin drog ner gardinen och sprang upp på övervåning och skrek till mej att jkag skulle gömma ansiktet. Jag gjorde som han sa och följde efter han. Han gick in på toaletten och jag tog bort mina händer för ansiktet. 
- justin, förlåt, det är mitt fel. Jag är så ledsen.. sa jag och en tår rullade ner för min kind. 
- Det är inte ditt fe, säg inte så! sa han och kramade mej hårt oh strök bort mina tårar. Dom är överallt. men jag lovar, dom kommer snart ge sej. vi kan hitta på något annat så länge? sa han snällt och släppte mej. 
- Visst. är du hungrig? frågade jag.
- Ja, se, vi kan laga nån mat innan. 
- okej, kom då. eller ska jag gå ner först för att se om dom står där? 
- Om du vill.. 
- då gör jag det. Jag vill inte förstöra för dej. 
- Ropa sen. 
- Okej.
Jag gick ner för trappan och kollade ut genom fönstret, en hann och fota mej. FAN! tänkte jag, men den kanske blev jättesuddig ändå. Vi kan ju hoppas på det bästa. Jag rullade ner gardinen igen och ropde på Justin som kom ner för trappan. 
- dom är kvar men dom kan ju inte fota iaf. 
- nej, det är bra. vad ska vi laga? frågade han glatt.
- Vad vill du ha? som inte innebär kött. Sa jag.
- Varför inte kött? 
- Jag är vego serru! sa jag och blinkade mot han.
- Jasså, då kan vi äta pasta då? 
- Ja, spagetti?blir det bra? frågade ag och kollade i kylskåpet. 
- Ja, det blir bra.
Vi kokade spagetti och det gick snabbt oh göra, så snart var det klart så jag dukade fram och vi satte oss och började äta, det vart gott. Vi sattt och åt och pratade lite om allt möjligt, sen nör vi var klara så dukade vi bort och diskade efter oss. Jag kollade ut genom fönstret och bilarna var inte kvar! gud så bra.
- Justin dom har åkt! sa jag glatt. 
- Vad bra. Kom då. Så går vi ut. Sa han och satte på sej skorna och jackan. 
Jag gick ut med honom och jag gick in i stallet och tog fram dreamers grimma och gick mot hagen. Jag öppnade grinden och gick in och väntade på att Justin skulle komma in. 
- Jag tror jag väntar här.. sa han oroligt och kollade på dom stora djuren som var bakom mej. 
- Nej, kom nu Justin! sa jag och drog in han och stängde efter han. 
- Hej älskling! sa jag mjukt till Dreamer. - Det här är Justin, min andra älskling! sa jag och tog hans arm så han nuddade Dreamers mule. 
- hejhej.. sa justin och tog snabbt tillbaka handen.
Jag satte på henne grimman och vi gick långsamt mot stallet. Jag tog Justins hand och knöt in den i grimmskaftet och släppte sen min hand. Där gick han sen och log och klappade lite då & då på henne. Det var så underbart att se mina älsklingar tillsammans.. 
 
_____________________________________________________________________
JAG ÄR -SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR- LEDSEN FÖR NI INTE FÅR NÅN NOVELL! 
jag har helt enkelt inte haft tid och ni kommer få reda på allt i nästa inlägg, men kommentera nu och jag lovar att jag försöker bättra mej ! 
love / elin 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards