justindbblogg

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

U smile I smile - del 19

Av Bieberlicious - 4 april 2011 21:53

Del 19


Justins perspektiv

jag vaknade vid 9 tiden av att jessicas mobil plingade till, hon hade fått sms, jag var så nyfiken att jag bara var tvungen att kolla vem det var ifrån, det var ifrån hennes mamma. Jag öppnade smset:
*hej gumman, hoppas du hade det kul på dansen igår och att du inte är ensam hemma, justin är väll hos dej eller du hos han? eller har du åkt till farmor? pappa och jag saknar dej massor. Vi hörs när vi kommer hem. Förresten, vill du ut och rida på Dreamer eller ha hem wilma är det bara att du sätter dej på bussen och åker till farmor, Dreamer är din nu. Vi fick henne av farmor och farfar, det är ändå bara du som rider. men du måste ändå inte rida varje dag eller nånting. farfar tar hand om henne. Älskar dej!*
jag lät smset vara öppet och så gick jag ner till köket och stoppade i en rostad macka i brödrosten och hällde upp lite fil med flingor i två skålar. Jag tog lite juice och ställde allt på en bricka sen gick jag upp till henne och sjöng.
'i always knew you are the best, the coolest girl i know, so prettier than all the rest..'
men hon rörde sej inte ur fläcken, inget tecken på att hon var levande. Jag suckade och fortsatte..
'my favorite, my favorite, my favorite, my favoriteee girl, my favorite girl..'
fortfarande ingen vaken Jess, jag tog ett djupt andetag och sjöng ist U smile.
'i wait on you forever and day, hand and foot. Your world is my world, yeah'
då såg jag hur läpparna på henne blev till ett leénde, jag gick fram till henne och satte mej på sängkanten.

- U smile, i smile, ohh ohhh... sjöng jag. - godmorgon sunshine!
- Godmorgon på dej med superstar! svarade hon och blinkade mot mej. - Jag tycker att det luktar rostbröd!
- bra luktsinne gummis. Sa jag och ställde ner brickan i hennes knä.
- vad gullig du är! log hon. - förresten så var jag vaken när du sjöng favorite girl, men jag älskar U smile, så jag ville att du skulle sjunga den!
- haha, jaha, då vet jag hur jag ska få dej att vakna.
- Jadå.

Hon tog upp brödet och kollade på det, sen kollade hon på yoghurten i skålen. Sen log hon.

- Justin, vad gullig du är, har du lagt flingorna i ett hjärta i yoghurten och gjort ett hjärta av brödet! älskling..
- haha, ja, du försenar allt du kan få. Svarade jag och pussade henne i pannan.
- men varför har nt du något bröd? frågade hon.
- Du ska ju bara ha det mitt hjärta!

Hon tog upp brödet och bröt sönder hjärtat på mitten och gav en del till mej.


- Det är mitt hjärta det där, du har halva mitt hjärta hunnybee. sa hon och log.
- älskar dej! sa jag och tog emot brödet.
- älskar dej mer. sa hon.
- U smile, i smile..

Vi åt upp vår frukost och sen gick vi ner med det till köket, sen gick vi upp till hennes rum igen och fixade oss, hon gick in i badrummer och sminkade sej och jag gick och satte på mej ett par svarta byxor och en röd t- tröja. igår hade jag packat en liten väska i bilen ifall att lixom, med rena kläder och sånt.

- Jess, du behöver ju inte sminka dej, du är ju så söt som du är redan.
- Men.. ändå.. alla tjejer ska ha lite smink på sej, det är lixom en tjejs liv. svarade hon och tog på mascara.
- Jaha, men jag tycker ändå inte du behöver ha så mycket gegg i ansiktet, visst med lite sån där mascara men det där andra du har i hela ansiktet är väll inte nödvändigt? eller?
- nej, men det har jag ändå. tänk justin, om du går ut i kanske direktsändning i en intervju och har fått en finne i pannan, och du inte får ha smink på dej. Det skulle inte vara så kul då? Justin Bieber, med en stor finne! Det skulle stå i tidningar och allting..
- hahaha, okej det där var sämst. så vet du? vi släpper det där och du vå kleta på hur mycket du vill? okej?
- tack!

hon gick till sin garderob och tog fram en vit kort klänning med rosa blommor på, hon viftade mot mej att jag skulle vända mej om, jag skrattade men gjorde som hon ville.

Jessicas perspektiv

Jag tog fram min klänning och satte på mej den. Justin vände sej om igen och kollade på mej.

- DAMN, vad snygg du är! utbrast han.
- Du är. svarade jag och log.
- Då passar vi ju ihop då. blinkade han mot mej.
- Ja!
- Vad vill du snygging hitta på med den här snyggingen då?
- Hmm.. jag vet inte, kan inte jag få se dej rida? snälla!! log jag åt honom.
- eller så åker du och rider sen när jag ska på en intervju?
- eller så åker du dit sen när du varit med mej i stallet, eller åker dit innan vi åker dit. kom igen! då får du träffa mina två små änglar..
- haha, okejdå.. fattar inte att du får mej att göra det här asso. suckade han. jag skrattade bara åt han.
- Men justin? ska du dit nu då? så hör jag med farmor om dom är hemma, annars ska dom åka iväg tycker jag.
- okej, kl är halv 12 nu. jag kommer tillbaka vid 1 halv 2? jag messar dej.
- Det blir super. sa jag samtidigt som vi började gå ner.

han satte på sej sina skor och hängde sin jacka över axeln och log mot mej.

- Jaha, då hörs vi sen då! sa han och vände sej om och öppnade dörren. Jag harklade mej och han vände sej om.
- Justin, har du inte glömt något? frågade jag.
- Nej? sa han och kollade sej omkring för att se om han glömt något. - Nej, det har jag inte? sa han tillslut.
- Jo! log jag och plutade med läpparna.
- Jaha, hahaha, sa han och gick fram till mej och gav mej en lång kyss.
- så, hejdå! sa jag och vinkade.
- Hejdå. Messar sen. puss.
- Puss.

Jag stängde dörren och undrade vad jag skulle göra i två timmar. Jag kollade min mobil och såg att ett öppet sms var på min mobil. Justin, haha, jag kollade iaf vad det stog och det var från mamma. när jag läst klart så skrek jag till. JAG HADE FÅTT DREAMER! hon var min. Dreamer, som alltid varit min dream (dröm) , nu har drömmen gått i uppfyllelse. Jag blev grymt glad och svarade mamma ett 'tack' sms osv, sen ringde jag till julia.
*samtalet*

- Hej det är Julia?
- hej, det är jag, Jess!
- åhh, hej! vad händer?
- Ingenting, justin drog till en intervju och vi ska träffas om två timmar igen och undrar om du inte kan ses tills dess?
- Jo, visst, jag kommer till dej direkt om det är okej?
- Jadå, jag är ensam hela veckan! härligt är det. men kom hit nu då.
- Okej, ses, puss!
- Puss på dej.

*slut på samtalet*

efter bara 10 minuter plingade det på dörren och dörren öppnades och in kom julia med stort leénde.

- hej! sa hon glatt och tog av sej skorna.
- hej, svarade jag och gav henne en kram.
- vad sk vi hitta på? sa hon.
- ingen aning, men senare ska justin rida för första gången i sitt liv. haha!
- haha, det skulle jag vilja se, är ni lixom.. tillsammans nu eller? frågade hon.
- ja, jag antar det. funderade jag. - men snälla bli inte ''avundsjuk'' du och gaby kommer alltid vara bäst och vackrast på alla sätt och ni får fortfarande gilla honom som ni gjorde förut. Ni kommer ju säkert vara med mej också med han och ni kanske får nåt mellan Chaz och Ryan? blinkade jag mot henne.
- JAA!! Jag har lixom redan paxat Ryan nu när jag inte får Justin.
- haha, då får Gaby Chaz då! skrattade jag.
- Jaa! det blir ju bra.

Julia och jag hade det trevligt tillsammans och två timmar gick fort för jag fick ett sms av justin att han var påväg hem och att han bara skulle byta om och sen kommer kenny och skjutsar oss dit om vi skulle dit. jag svarade att vi skulle det och att dom kunde komma om en kvart.

- Julia, Justin kommer snart, men du får gärna vara kvar tills han kommer om du vill.
- Ja, jag vill träffa han! JAA!! jag ska träffa justin.. igen! sjöng hon.

Jag skakade på huvet åt henne och satte på mej mina ridxor och drog på mej dom. sen tog jag bara en ljusblå t- tröja sen var jag klar. Det plingade på dörren och jag tänkte springa och öppna men det hade Julia redan gjort.

- Hej justin!! halvskrek Julia.
- haha, hej Julia. Sa Justin gulligt.

Jag gick fram till dom och sa hej till justin. julia stog och kollade på oss, kunde jag kyssa han? jag ville så gärna. Jag hann inte tänka klart förren han kysste mej. Jag besvarade den och vi kysstes länge. men tillslut tutade kenny och vi avbröt kyssen och jag kollade på julia.

- Vi ska åka nu. Sa jag till henne. - jättetrevlig dag Julia, verkligen nåt vi måste göra oftare. vi hörs imorrn? sa jag och gav henne en kram.
- okej, ja, vi kan ju höras av. sa hon och gick ut ur dörren.

Justin tog min hand och vi satte oss i bilen och nu var vi påväg..

........................................

 

jahapp sötnosar vad tycker ni om Elins del nu då ???

jag tycker den är grym !!

 

puss Julia

 
 
Ingen bild

;D

5 april 2011 14:57

AWESOME, som alltid ;) MORE BABY MORE ;D haha :P

 
Nattha

Nattha

5 april 2011 20:35

Hur kommer det sig att uppdateringen är superdålig och att novellen kommer upp med så stora mellanrum? Tycker ni borde ladda upp novellen oftare och uppdatera mera.. Annars blir bloggen jättetråkig...

http://natthah.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards