justindbblogg

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Bieberlicious - 23 november 2010 21:45

Novellen kommer i morgon :)


Kväll tror jag ;)


nu måste jag sova för huvet sprängs och jag har inte mina glasögon på så det sprängs dubbelt 0.o


puss/gabriella

Av Bieberlicious - 23 november 2010 21:43

Ni har väl sett den första !?  Det har kommit en till ! :D



OMB NÄR HAN INTE HAR TRÖJA !!!!!!!!!!!!!!! (jaa, jag har anfall av bieberfever fortfarande!)




puss/Gabriella

Av Bieberlicious - 23 november 2010 21:37

 


OMBBBB, jag lägger upp TVÅ "Visste du att..?" hahah, visst är jag snäll (aa'


nejj..:P


Justin vänder sig till sina fans om han känner sig lite nere, och de muntrar upp honom


Justin gillar att hoppa i sängar (misstolka inte haha)

 
Justin har alltid velat titta en tjej djupt in i ögonen och sedan kyssa henne, som på film

 
Justin grät dagen då Michael Jackson dog

 
När Justin hör sig själv på radio sänker han. (och vi höjer haha)

 
Justin gillar tjejer med brittisk dialekt

 
Justin gillar tacos

 
Justin vunnit 8 awards, 53 trofeér ,och han är nummer 1 av mest visade klipp på youtube

 

Justin gillar inte när fans gråter när det träffar honom, han tycker dom borde vara glada


 

Justin älskar tunnelbanor


 

Justin följer drygt 2 % av hans följare på twitter, men han följer fler och fler varje dag


 

Justins favorit slang ord är 'Shawty'


 

Justin gillar inte att krossa hjärtan, men han kan inte dejta 10000000000000000000000000000000000000000000000000
000000000000000000000000+ tjejer

 

Justin's drömdejt är att flyga luftballong och ha picknick

 

Justin säger att han är lite försiktig att dejta för han är rädd att bli utnyttjad

 

Justin säger att en perfekt dag skulle vara att ligga i sin säng bredvid sin flickvän och prata med henne i timmar

 

En intervjuare frågade Justin '' Tycker du själv att du är het? '' Han svarade '' Tja, jag tycker min rumpa är ganska snygg haha ''

 

Justin gillar att ha ett trevligt seriöst samtal med en tjej

 

'' Skulle du kunna dejta en tjej som inte kan engelska? '' - Ja det är inga problem, jag lär henne!

 

Justin har varit tvungen att ändra sitt nummer mer än 20 gånger

 

Han vill kyssa en tjej i regnet

 

'' Det är klart det handlar lite om utseendet, men tjejen måste ha förtroende för att vinna mitt hjärta ''


 

Justin's lillasyster Jazmyn kallar honom ''Booboo''  när hon vill honom något


 

Jessica Jarell säger '' Bara le så ser du om du har vunnit Justin's hjärta ''


 

Justin säger '' Jag svär lika mycket som varje tonåring gör ''


 

Justin säger '' Killarna är bara avundsjuka på att jag har över 6 miljoner tjejer efter mig varje dag ''


 

Justin och Pattie bodde i den fattigaste delen av Stratford


 

Justin är bara hemma drygt 2 veckor om året


 

'' Jag vill och försöker vara som en vanlig kille, men jag vill fortfarande sjunga ''

 

 

/Gabriella , btw, fett weard texten blev..? :P och jag har fått ett ryck av BIEBERFEVER just nu har jag ett anfall, fast jag har 38 graders feber så jag får hålla fast mej i stolen för att inte hoppa och skrika, för då gör det ont i huvvet,  men asså på riktigt i lööööve biebermania !!! åhh han är snygg och underbar jag vet inte vaad jag ska göra, jag vill bara vara där med honom , asså jag tänker aldrig säga aldrig för det säger justin och därför säger jag att jag kommer träffa justin en dag, jag lloooooovar.

 

 

Jag var tvungen att skriva av mej , förlåt ;) puss på er!


Av Bieberlicious - 23 november 2010 10:09

Justin älskar ju Japan, så här är ngra intervjuver från japan ;)




/Gabriella

:)

Av Bieberlicious - 23 november 2010 10:04

hihi, så snygg ! mman ser hans muskler genom tröjan ;D



/Gabriella

Av Bieberlicious - 23 november 2010 09:52

  

 

♥ Justin tycker tjejer är galna, men älskar den ändå?
♥ När tjejer hoppar upp på scen under en konsert blir Justin lite rädd?
♥ Pussar sin mamma godnatt varje kväll?
♥ Justin älskar frukt?
♥ Justin och Caitlin var ett par i 7½ månad?
♥ Fans har visat brösten för Justin, ''Jag försöker att inte titta'' sktattar JB i en intervju?
 
 
 
/Gabriella

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards