justindbblogg

Alla inlägg den 4 november 2010

!!!

Av Bieberlicious - 4 november 2010 20:50

Alla ni beliebers där ute twittra #NeverSayNever3DToSweden.
SF ville antagligen inte visa Justin film Never Say Never.
Få den att bli en TT och låt Justin och SF Bio se den.
#NeverSayNever3DToSweden
#NeverSayNever3DToSweden
#NeverSayNever3DToSweden
#NeverSayNever3DToSweden

 

 

 

NI MÅSTE !! :D

 

/Gabriella

Av Bieberlicious - 4 november 2010 17:46

Vill ni att vi ska typ ha tävlingar så ni kan vinna olika Justin Bieber saker ?


Kommentera och skriv vad ni vill :)


puss&kram / Gabriella<3

Av Bieberlicious - 4 november 2010 17:43

  


 

&lrm;- En gång letade han efter en fan som han träffade i hans konsert.
- När Justin var lite tog han sönder alla dockor som sin kusin hade.
- Justin skäms när hans mamma försöker krama ellr fixa hans kläder när han är framför hans fans eller pap...paratzis.
- Justin föddes en tisdag.
- Justin älskar att duscha med kall vatten.
- Justin tycker att ta bilder är lite tråkigt.
- Justin känner sig ledsen när hans fans frågar om han skulle vilja gifta sig med de eftersom han måste alltid svara nej.
- Justin älskar att laga mat.
- När Justin skulle vara med i SNL började han tänka snuskiga saker och han var tvungen att skratta framför kameran
 
/gabriella
Av Bieberlicious - 4 november 2010 17:38

bara för att ag är snäll och lägger ut en extra novell   


du stängde av telefonen och gick till ditt rum med världens bredaste smile. Din mamma och pappa skrattade. Och du gick ner för att berätta när du skulle åka och komma.
- det blir bra, nu får vi äntligen få åka på semester sa din pappa
- hahah ’’vi’’?
- skoja med dig, gör inte några dumma saker bara.
- Jag kommer inte det tack älskar er två
Du gick upp i ditt rum och sa att du skulle vila, men du sov för att du var trött efter allt skrikande. Din mamma kom in i ditt rum du såg henne gråta.




gumman , varför gråter du ? Frågade din mamma
jag är för lycklig med justin , jag vill aldrig lämna honom igen sa du med tår fyllda ögon
men gumman , ring till usher och fråga om ni kan åka redan på lördag?
Du bad din mamma gå eftersom du ville inte att hon skulle se dig gråta.
Du tänkte över det din mamma hade sagt och ringde melanie
Tycker du att jag ska åka till justin , tänk så vill han inte ha mig där ? Sa du och var på väg att gråta
Lucia, lyssna på mig, du är allt justin behöver , du är hans allt, du måste tänka på han ! Kolla vad han skriver på sin twitter , han saknar dej , för mycket, du kan inte bara lämna han så där med jasmine , tänk så är hon avundsjuk på dig och försöker ta honom ! Sa Melanie argt
Du har rätt Melanie , justin är mitt allt och jag tänker inte släppa honom ! Sa du
Du sa hejdå till Melanie och ringde usher direkt och frågade om ni redan kunde åka på lördag
ja , men , justin har sin stora konsert då ,
men vi kan väl ha backstage ? Sa du
japp , gud vad smart du är lucia ! Tack så mycket! Sa usher
du la på , och börja tänka , tänk som inte justin ville att du skulle komma, tänk så saknade han dig för mycket, tänk , det var för mycket tänk ,
du gick ner till din mamma i vardags rummet , och på bordet låg det ett paket
du läste högt vad det stog på kortet
kära Lucia , du är min, jag saknar dej för mycket, vill komma hem nu och bara mysa med dig! Du är bättre än alla tjejer på denna jord , jag älskar dej , din justin ! Du avslutade med att pussa kortet från justin
gud vad söt han är , hörde du en röst


du vände dig om och såg att det var melanie och hon tjejen som hade knuffat dig
ohh , det är du , du som knuffade mig, jag vill tack.. du hann inte säga något för hon avbröt dig
kan jag få din autograf? Frågade tjejen som hette Emelie
ehmm , aa visst , sa du och skrev din autograf , du hade övat länge
Melanie , kan jag få prata med dig? Sa du
ja visst , sa melanie
ni gick in till köket och du tittade på henne länge
hur hittade du henne ?sa du häpent
jag kollade på twitter där hon hade skrivit det var jag som fixade ihop er och då såg jag att det var min barndoms kompis Emelie
aha , men jag tror ni måste gå ! Sa du
okej , kom emelie vi går hem till mig sa Melanie
du gick in till vardags rummet igen
du öppnade ditt paket från justin , där inne låg boken '' my story ''
du blev jätte glad tills du får ett sms från usher
du blev jätte ledsen när du såg smset
vad är det gumman sa din mamma när hon såg att du grät igen
jag kan inte åka på lördag ! Sa du högt
varför inte? Sa din mamma
för jasmine vill inte ha mig där och hon åker hem då!
Jasmin ? Vem är jasmin ? Sa din mamma
JASMINE MAMMA ! HON SOM TÄNKER FÖRSTÖRA MELLAN MIG OCH JUSTIN! Sa du och grät ännu mer
du fick ett sms till och denna gången var det från justin
jag älskar dej Lucia
du svarade så snabbt som det gick
jag älskar dej med!
Du loggade in på din skype och kollade facebook , du hade redan fått 17 vännförfrångingar
du acepterade alla och kollade din skype , du såg att justin var inne så du ringde upp honom
Hej Älskling sa justin
hej babe! Sa du
hur mår du , hur är det , jag saknar dej ! Sa han
jadå , det är bra, men jag saknar dej för mycket!
Du såg att justin fällde en tår men försökte dölja det
vad är det justin ? Frågade du
jag saknar dej för mycket sa han
helt pöltslig ser du pattie
hej lucia , hur mår du ?
Jag mår bra, själv?
Jo tack , det är bra, sa pattie
du sa hejdå till pattie


du fick ett sms och där stog det ….
var tror du att det stog?
Vad kommer hända mellan justin och lucia ?


/Gabriella <3

Av Bieberlicious - 4 november 2010 17:35

 

I en intervju med talkshowvärdinnan Ellen DeGeneres uppmanar han folk att ingripa om de märker att någon i deras närhet blir mobbade. Hans budskap riktar sig framförallt till de som själva inte är direkt delaktiga.
— Det finns så många mobba...re. Det pågår hela tiden. Jag tycker att man ska - speciellt om man står och kollar på - hjälpa till, för nästa gång kan det vara du.
16-åringen berättar att han själv handskas med elaka kommentarer genom att försöka skratta bort det och se det komiska i vad folk skriver.
— Alla upplever mobbing, jag också. På Youtube finns det så många som hatar mig. De säger en massa galna saker. Jag är inte arg, exempelvis är jag 16 år och jag har inte hår på bröstet. Jag är inte arg för det, det kommer att komma.
Även när folk retar honom för den pojkiga rösten försöker Justin att le åt det hela.
— Folk säger typ: ”Kolla på honom, han andas in helium innan han sjunger”. Man måste bara skratta åt det. Det är roligt.

I intervjun passar Justin även på att tala ut om kärleken. Torts att han nyligen setts kyssa både Jasmine Villegas och senare under hösten Demi Lovato säger popstjärnan att han är singel, men gärna umgås med tjejer.
— Det händer. Jag gillar att hänga med tjejer och dejta och sådant som alla andra 16-åringar.

”Baby”-stjärnan passar även på att avslöja sin svaghet för popstjärnan Selena Gomez. När han nyligen tillsammans med vännen Jaden Smith och hans kända pappa Will Smith var på en amerikansk fotbollsmatch dök även Selena upp, något han blev väldigt glad över.
— Hon är söt. Hon är ett hjärta, säger Justin.
 
 
 
fast det har ju ni redan hört på intervjuven nedan ;)
 

   /Gabriella
Av Bieberlicious - 4 november 2010 11:35

DEL 17

 

När du åkte bil med Usher grät du, han försökte trösta dig men det gick inte så bra. Du var rädd att något skulle hända mellan Justin och Jasmine. När ni var framme gav du Usher en kram och gick upp till ditt rum. Din mamma frågade om allt var okej men du bara fortsatte gå. Din mamma hade ringt till Melanie och Isabella. Dom kom och tröstade dig.
- jag saknar han redan, och jag vet inte hur jag ska klara mig i 3 månader utan honom, sa du.
- Du har oss, och du kan ju alltid ringa honom, sa Melanie.
- Men det är inte samma sak sa du.
Efter en halvtimme såg du att Justin skrev: Jag saknar dig Lucia på Twitter.
Du blev glad och du visste att Justin inte skulle ta någon framför dig.
Du, Melanie och Lucia gick ut när ni såg några stora tjejer gå emot er. Ni vände håll och såg att dem följde efter er, dem gick snabbare och snabbare. Och var bredvid er.
- Vad fan vill ni eller? sa Melanie
- Förlåt men vi vill bara ha en autograf och ta kort med Lucia.
Du blev förvånad och frågade varför?
- ja men du är ju Justin Biebers tjej, och alla dör verkligen för att få din autograf.
- jaha sa du och tog penna och papper från henne när du kom på att du inte hade din egen autograf.
- Öhh ska jag bara skriva mitt namn, för jag har inte direkt en egen ”autograf”
Isabella och Melanie skrattade och sa att du bara skulle skriva ditt namn på skrivstil. Alla skrattade och du skrev det på skrivstil men det blev inte så himla snyggt. Jag måste träna mer på min autograf sa du och skrattade. Ni gick och folk bara stirrade på dig det kändes obekvämt så ni gick hem. Ni gick hem och skrattade hela vägen hem. När du var hemma såg du en bamse stor nalle på din säng, den hade en lapp på där det stod: Till min vackraste lucia från Justin Bieber. Du blev glad och kramade den tills du somnade. Du blev väckt av att Justin ringde, du blev jätte glad och ni pratade nästan i 2 timmar. Han var tvungen att gå för att han skulle prata med hans maneger.
- Hej då Vackraste Lucia
- Hej då Finaste Justin
Du kolla på tv och tänkte på ifall hon aldrig hade knuffat mig så skulle jag och Justin aldrig vara tillsammans, och han skulle inte ens veta att jag fanns. Du ville tacka henne men visste inte vart hon bodde. Du hörde din telefon ringa.
- Hej det är Usher, hur mår du ?
- Bara bra tack sa du med en glad röst fast du kände dig ledsen igentligen.
- Okej bra att höra, om du vill något är det bara att ringa mig sa han
- Okej tack så mycket.
- Du jag har en plan sa Usher
- Vadå?
- Jag ska åka och hälsa på Justin, och jag undrar om du vill hänga med. Han får inte veta något det ska bli en överraskning.
- Vaa får jag verkligen det, men jag har inte så mycket pengar till resan, du kan åka själv sa du med en besviken röst.
- Men det är ju klart att jag betalar sa Usher
- Öhh, taack jag ska bara fråga mamma sa du och skrek i Ushers öra
- Haha okej ring till mig när du har fått svaret Hej då
- Okej det ska jag, hej då pep du i telefonen
Du sprang ner till din mamma och berättade allt. Din mamma blev överraskad och självklart sa hon. Du sprang runt i huset och skrek allt du orkar. din mamma bara stod och skrattade åt dig. Din pappa kom ner och undra vad det var för oväsen. Du kunde inte berätta för att du var så glad.
- hon ska gå och åka till Hawaii, sa din mamma
- hur länge ska du vara där?
- Jag vet inte ska fråga Usher!
Du ringer usher.
- hej det är usher
- Heej jag fick ! sa du
- Vad bra , vi åker om ungefär 1 vecka om det går bra
- Ja det går bra , det är ju du som betalar skrattade du
- Haha ja men hur länge vill du vara där ?
- Öhh det spelar ingen roll men jag vill inte vara där i 1-2 dagar minst 1 vecka
- Ok men går det bra i ungefär en och en halv vecka ?
- Jaa det är klart sa du glatt så fort jag får träffa min man haha
- Haha okej men vi ses om 1 vecka.
- Aa det gör vi , tack för allt Usher du är en bra vän hej då
- glad att få höra det, hej då
du stängde av telefonen och gick till ditt rum med världens bredaste smile. Din mamma och pappa skrattade. Och du gick ner för att berätta när du skulle åka och komma.
- det blir bra, nu får vi äntligen få åka på semester sa din pappa
- hahah ’’vi’’?
- skoja med dig, gör inte några dumma saker bara.
- Jag kommer inte det tack älskar er två
Du gick upp i ditt rum och sa att du skulle vila, men du sov för att du var trött efter allt skrikande. Din mamma kom in i ditt rum du såg henne gråta.


/gabriella

Av Bieberlicious - 4 november 2010 10:18

DEL 16

 

- Jag tror inte det sa Justin medans han han sparade halsbandet i hans fika.
- Vadå vad är det?
- Inget älskling men jag använde kondom.
- Gjorde du? sa du medans du log mot honom.
- Japp sa han medans han garvade.
Ni två log mot varandra och du kände ett stort lättnad i ditt kropp.
Justin kysste dig på pannan och sa
- Det gör inget halsbandet var ändå fint.
- mm... Fast det skulle ha varit roligt.
- Jag vet... Men du är bara 14 år.
- Japp, men jag skulle ändå vara en bra mamma.
- Jag vet älskling.
Du log mot honom stängde dina ögon och somnade på Justins ben.
När du vaknade såg du Justin på din säng kl var 9 (på morgonen) och du hade fortfarande kläder på dig.
Plösligt kom du ihåg att Justin sjulle åka om 3 timmar.
Du hoppade på honom och slog honom på armen.
Justin öppnade ögonen tittade på klockan och kom hoppade upp från sängen.
Du ramlade och Justin ramlade på dig.
Båda två skrattade.
Justin kysste dig och sa
- Om 3 timmar åker jag...
- Jag vet... Ta hand om dig snälla... Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.
- Jag kommer att göra det men kom ihåg det är bara 3 månader sen kommer jag tillbaka.
Du log mot Justin och lägga ditt huvud på hans axel. Justin klappade ditt hår mjukt och du kände han andas.
Du tänkte: Jag kommer sakna honom... Varför måste han gå och lämna mig ensam?
Du blev lite ledsen och sprang till toaletten... Du ville inte att Justin skulle se dig gråta.
Men han märkte det ändå för att just när du skulle ut från toaletten satt han brevid dörren.Du försökte gömma ditt ansikte men han tog bort dina händer och kysste dig.
- gråt inte, jag kommer inte att lämna dig jag lovar.
Du kände dig säkert med Justins ord. Du litade på honom och du visste att han inte skulle lämna dig ensam.
2 timmar senare.
Du var vid fönstret, du såg hur alla tog bilder på er utanför bilen Pattie tog din hand och smekte den. Hon visste vad du kände. Det märkte man.
Hon försökte le mot dig för att du inte skulle bli så ledsen men du kunde inte sluta gråta. Även om du visste att Justin skulle komma tillbaka var du ledsen.
När ni skulle ut från bilen öppnade Justin dörren och det fanns mer än 76234 fans. Justin hälsade och gav autograf.
Pattie tittade på dig och sa
- Nu måste vi ut. du tog hennes hand och ni gick ut från bilen.
När alla tjejer (Justins fans) såg dig blev det tyst. Alla stirrade på dig och ibland hörde man "bitch" eller "fuck you" Men du brydde dig inte så mycket.
Justin stannade och du gick till honom. Han tog din hand och viskade i ditt öra
- Lyssna inte på de, de är bara avundsjuka.
Du log mot honom och han torkade dina tårar.
Plöstligt såg du Jasmine som väntade på Justin. När hon såg dig blev hon väldigt glad.
- Hej Jasmine! Sa Justin och han kramade henne.
- Hej Justin! Ska du inte presentera din tjej?
- Ahahah självklart!
Justin tittade på dig och sa.
- Lucia heter min tjej och hon är den finaste tjej jag har sett.
- Hej Lucia! Jag heter Jasmine. Du är verkligen vackert.
Du rodnade och log mot henne.
- Tack så mycket! Jag älskar ditt hår! Skulle göra vad som helst för att ha ditt hår.
- Ahaha tack men den är verkligen jätte jobbig.
- Ahahah kan tänka mig det.
Jasmine log och gick iväg till hennes väska som låg brevid Pattie.
Justin tittade på dig och sa
- Älskar dig.
Du log mot honom och kysste honom.
Många människor såg kyssen men det var inget att bry sig om.

1 timme senare.
Justin hade redan gått iväg. Du var tvungen att sätta dig eftersom du var lite yr.
Usher satt brevid dig och kramade dig.
Du tog halsbandet som Justin hade gett dig och grät ännu mer.
- Nu måste vi faktiskt gå hem. Jag kör dig hem om du vill.
Du nickade och gick till Ushers bil.

Av Bieberlicious - 4 november 2010 10:11

Justin var nyligen hos Ellen Degeneres show, här är ngr videos :)



hahahahha





   /Gabriella

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards