justindbblogg

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Bieberlicious - 20 november 2010 22:07


// Julia

Av Bieberlicious - 20 november 2010 19:50

  

Att vara mentor för den unga popstjärnan Justin Bieber, har "OMG" Hitmaker Usher gett honom ett råd om att inte dejta ett fan.


Den 16-åriga sångaren har blivit tillsagd att njuta av sin framgång, men lär sig av sina egna misstag och försöker hålla ett avstånd från sina fans.


"Jag säger till Justin att han måste kunna älska alla dina fans utan att falla för dem. Jag kan inte säga att jag aldrig har dejtat ett fan men det är inte en bra idé. Jag säger åt honom att förstå att du är en fantasi för dem och du bör vara medveten om det," har Usher sagt.


"Och jag uppmuntra honom att inte ta framgång så allvarligt och så tidigt. Ha kul med det. Och träffa vänner! "


Samtidigt är Usher, som har två-årig och 23-månader gamla söner Usher V och Naviyd med ex-fru Tameka Foster, verkligen tacksam för sin egen framgång. Han vet att han är mycket lycklig och så skulle han aldrig klaga på sitt liv.


"Jag är så glad. Jag kan inte klaga. Och om jag gjorde det, skulle folk ha ett anfall," sade han.


"Hur kan jag klaga när jag får göra det jag gör, resa, vara med mina barn och har ett fantastiskt liv?"




MEEEEH :/  jag tycker att Justin ska få ta sitt eget beslut om den här saken.


Vad tycker ni? kommentera!


   /Gabriella

Av Bieberlicious - 20 november 2010 18:47

  


-Justin älskar godis

-Justin drömmer inte när han sover

-Justin skakade när han skulle hoppa bungy jump

-Justin var jätte nervös första gången han skulle träffa Beyonce, det var första gången han var nervös över att få träffa en artist

-Justins favorit mat ställe är McDonalds

-Justins video BABY var inspererad av Michael Jacksons video THE WAY YOU MAKE ME FEEL 

-Justin spelar golf

-Justin kommer alltid behandla en tjej med respekt

-Justin är en ninja ;)

-Justin tycker bäst om att vara i Japan, för han tycker att det känns som att vara i en helt annan värld

-Det Justin tycker om bäst i Japan är att dom har uppvärmda toalett sitsar

-Justins låt WERE ARE YOU NOW handlar om hans pappa

-Justin gillar att göra "den som dricker en flaska med vatten först" tävling när han är på turné

-Justin gillar att skämta med folk

-Han vill vara Hannah Montana någon gång på halloween

-Hans favorit programm på disney channel är Wizards Of Warvely Place, där även Selena Gomez medvärkar som en av huvud rollerna

-Hans livvakt väcker honom genom att sjunga "godmorgon godmorgon..."




   /Gabriella

Av Bieberlicious - 20 november 2010 18:05

Idag fyller Justins lillebror Jaxon år ! Ett år tror jag :D



GRATTIS :D



    


Så gullig ! :)


/Gabriella  

Av Bieberlicious - 20 november 2010 18:04

Rösta på Justin i choise awards genom att klicka på favourite music video och sen på Justin Bieber :D ♥ http://www.peopleschoice.com/pca/vote/votenow.jsp

 

 

 

/Gabriella

Av Bieberlicious - 20 november 2010 18:02

 

Han må vara bara 16 år gammal, men Justin gör allt han kan för att attrahera damerna - även hyr någon som hjälper honom med det
Det är svårt att tro att Justin Bieber har problem med tjejer, men att försäkra hans framgång med det motsatta kö...net har Justin bestämt att gå hela vägen till att hyra en coach.
''Ryan lär honom hur man ska gå, prata, flirta och även hur man ska bära sin hatt för att attrahera så många tjejer som möjligt''
Om han skulle misslyckas med allt det där, så har han ett snabbt trick att få träffa tjejer. Före en show har Justin en medlem från sitt ''team'' som går genom publiken och tar ut dom sötaste tjejerna, sen går dom backstage där Justin står och väntar på dom.
 
 
 
 
 
Orättvist , jag är inte söt :'(
 
 
/Gabriella

Av Bieberlicious - 20 november 2010 00:09

förlåt att det inte kommit nån novell idag men imorgon kommer den ;)


//Julia<3

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards