justindbblogg

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Bieberlicious - 18 november 2010 21:44

Justin har inte skrivit att han ska till Sverige än...
Vi måste bara vänta och pray ahah ♥ :)

 

// Julia <3

Av Bieberlicious - 18 november 2010 19:55

"'Pray' är en av mina favorit låtar som jag någonsin skrivit. Den är väldigt motiverande och inspirerande. Den kan definitivt beröra människor. Det är så många låtar om kärlek, och det är bara bra att jag kan skriva ut om det. När jag skrev låten så tänkte jag på Michael Jackson's 'Man in the mirror'".

Justin tillägger: "Den är mer personlig för fansen.. den gör att fansen VILL vara där".

  

 

// Julia ;)

Av Bieberlicious - 18 november 2010 19:12

hahaha , jag och gabbi har visst lagt ut ett lika inlägg efter varann ! haha så kan det bli xd


// Julia <3

Av Bieberlicious - 18 november 2010 19:08

Justin bieber tackar alla sina fans som var med igår när "My world" fyllde ett år!!

hoppas ni hade lila på er , jag hade en hel lila kofta ;)


Puss och kram Julia !

Av Bieberlicious - 18 november 2010 19:05

  

Nu är det bara att vänta...<3


puss och kram julia! <3

Av Bieberlicious - 18 november 2010 19:05


GIVE MEEEE !



puss/gabriella

Av Bieberlicious - 18 november 2010 19:03

 

Den 22a november ska Justins ny album "My Worlds Acoustic" släppas, som ni vet låten Pray släpptes innan än vad Justin hade tänkt sig.
- Jag ville överraska mina fans, men det gick inte har Justin sagt.
Han har också sagt att han skev låten ..."Pray" med hjälp av låten Man In The Mirror från Michael Jackson.
- Jag vill sluta skriva romantiska låtar för en stund... Jag vill börja sjunga saker som händer i världen... Den här låt kommer att alla ungdomar älska, jag är säker på det.
 
 
Vad tycker ni om det ?
 
 
/Gabriella
 
 

Av Bieberlicious - 18 november 2010 19:02

 

Den 22a november ska Justins ny album "My Worlds Acoustic" släppas, som ni vet låten Pray släpptes innan än vad Justin hade tänkt sig.
- Jag ville överraska mina fans, men det gick inte har Justin sagt.
Han har också sagt att han skev låten ..."Pray" med hjälp av låten Man In The Mirror från Michael Jackson.
- Jag vill sluta skriva romantiska låtar för en stund... Jag vill börja sjunga saker som händer i världen... Den här låt kommer att alla ungdomar älska, jag är säker på det.
 

  
 
puss och kram julia!<3

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards