justindbblogg

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

Justin om mobbning

Av Bieberlicious - 4 november 2010 17:35

 

I en intervju med talkshowvärdinnan Ellen DeGeneres uppmanar han folk att ingripa om de märker att någon i deras närhet blir mobbade. Hans budskap riktar sig framförallt till de som själva inte är direkt delaktiga.
— Det finns så många mobba...re. Det pågår hela tiden. Jag tycker att man ska - speciellt om man står och kollar på - hjälpa till, för nästa gång kan det vara du.
16-åringen berättar att han själv handskas med elaka kommentarer genom att försöka skratta bort det och se det komiska i vad folk skriver.
— Alla upplever mobbing, jag också. På Youtube finns det så många som hatar mig. De säger en massa galna saker. Jag är inte arg, exempelvis är jag 16 år och jag har inte hår på bröstet. Jag är inte arg för det, det kommer att komma.
Även när folk retar honom för den pojkiga rösten försöker Justin att le åt det hela.
— Folk säger typ: ”Kolla på honom, han andas in helium innan han sjunger”. Man måste bara skratta åt det. Det är roligt.

I intervjun passar Justin även på att tala ut om kärleken. Torts att han nyligen setts kyssa både Jasmine Villegas och senare under hösten Demi Lovato säger popstjärnan att han är singel, men gärna umgås med tjejer.
— Det händer. Jag gillar att hänga med tjejer och dejta och sådant som alla andra 16-åringar.

”Baby”-stjärnan passar även på att avslöja sin svaghet för popstjärnan Selena Gomez. När han nyligen tillsammans med vännen Jaden Smith och hans kända pappa Will Smith var på en amerikansk fotbollsmatch dök även Selena upp, något han blev väldigt glad över.
— Hon är söt. Hon är ett hjärta, säger Justin.
 
 
 
fast det har ju ni redan hört på intervjuven nedan ;)
 

   /Gabriella
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards