justindbblogg

Alla inlägg under november 2010

Av Bieberlicious - 7 november 2010 16:26

DEL 24


Han tog av sig mössan och det var Jasmine, du såg att hon grät.
Hon kom fram till Justin och slog honom
- Din jävla svin! Du lovade att du skulle vara med mig hela livet! Sa jasmine medans hon grät.
Du tittade på Justin och sa
- Är det sant? sa du förvånad.
Justin tittade på dig utan att säga nånting.
Jasmine kom fram till dej och du blev lite rädd så du gick brevid polisen.
- Känner ni henne?
Du nickade och de gick iväg. Jasmine kom fram till dig och kramade dig.
- Snälla förlåt! Förlåt snälla!
Du kramade henne och viskade till Justin "jag hatar dej" "Gå iväg"
Justin tog sin jacka och sprang till hotellet medans du stod med Jasmine i dina armar, hon grät.
- Lucia, förlåt... Jag trodde på Justin! Jag älskade honom! Du vet inte hur det kändes att se honom med dig i tidningarna eller i rummet. Jag litade på honom! Han lovade mig att han skulle vara med mig hela livet och att han skulle älska mig... Bara mig. Sa hon medans hon försökte torka sina tårar men hon grät ännu mer. Du kramade henne och du började gråta också.
Båda två satt på gräset brevid trädet som du hade varit med Justin för några minuter sedan. Ni grät utan att säga nåt till varandra... Ni grät för att båda två trodde på honom. Ni grät för att båda två älskade honom och han hade sårat er ni grät för alla fina stunder som ni hade varit med Justin, ni grät för att ni var helt enkelt... Besvikna.
Plösligt hörde du att Justin närmade sig till dig. Du försökte lugna ner dig för att inte komma upp och slå honom, men det gick inte. Du släppte Jasmine och du kom fram till Justin
- Din jävla bög! Jag hatar dig! Jag hatar dig sa du medans du grät. Jasmine var bakom dig och försökte lugna ner dig men du kunde inte! Du var så sårad.
- Lucia... Jag kan förklara allt!
- Jag orkar inte med det här längre... Det är slut Justin!
- Nej, snälla säg inte så! Jag älskar dig Lucia!
- Det är slut! sa du medans du grät.
Justin tog dig och kramade dig. Du kände hans lukt som du hade alltid älskat och du kände hans mjuka och varma händer i ditt huvud. Men du kunde inte stå där som att ingenting hade hänt.
- Släpp mig! Skrek du
Justin släppte inte dig.
- Släpp henne! Skrek Jasmine.
Justin släppte inte dig.
- Släpp mig, snälla! Justin gå iväg, det är slut!
Du hörde hur Justin grät.
- Jag vill inte se dig längre! Jag vill aldrig mer se dig! För att... För att...
Justin tog din hals och kysste dig.
Du knuffade honom.
- Hur många gånger ska jag säga det! JUSTIN DET ÄR SLUT sa du medans du "ramlade" på gräset. Du grät och grät. Jasmine kom fram till dig och la sig brevid dig, medans hon smekte ditt hår.
Ni var sådär i ungefär 1 timme. Du grät. Det var det enda du kunde göra.

I Justins rum
Han låg på sängen och tittade upp i taket.
Han grät, och tänkte på vad han hade gjort med Jasmine. Hur kunde jag? Tänkte han.
Han vände sig om och såg din dagbok. Han öppnade dagboken medans han grät.
Han såg att i alla sidor stod det hans namn. I alla sidor fanns ett hjärta med hans och hennes namn. Han grät och grät...
Jag älskar verkligen henne... tänkte han, men nu är det slut... Tanken gjorde så att skulle gråta ännu mer. Han gick ut i balkongen och såg att Lucia var på vägg till hotellet. Hon hade en flaska i handen. Man kunde se att hon var full.
Justin gick ut från hans rum till toaletten.

Hos Lucia.
Jag kan inte klara det här tänkte du medans du drack (öl). Jasmine var brevid dig och hon rökte.
När du kom upp till rummet var ingen där. Du såg att din dagbok låg kvar i din säng.
Du tog upp den och läste "Justin har idag lovat mig att han skulle aldrig lämna mig... Jag älskar honom" Du grät. Du kastade flaskan mot vägen och du såg hur 545463 glas bitar låg på mattan. Du tog upp en av de och du tänkte "Han lovade mig att han skulle aldrig ljuga för mig, eller lämna mig" Du öppnade din hand och gjorde ett hjärta med hjälp av glaset. Du kände inte smärta. Det enda du kunde känna var hur blodet rann ner till mattan. Du gick ut i balkongen. Du såg att det fanns en stol som låg brevid dörren du tog den Och försökte komma till andra sidan balkongen (alltså mot gatan)
Plösligt hörde du att nån öppande dörren från toaletten du såg att det var Justin.
Du försökte skynda dig för att kunna gömma dig från honom men han såg att du "hängde".
Han sprang till balkongen och tog din hand (Som i Titanic ni vet när rose försökte ta livet av sig och då kom Jack och försökte ta upp henne till båten igen)
- Lucia, vad har du gjort i din hand?
- Släpp mig! Låt mig dö, jag vill inte ha dig längre!
- Lugna ner dig! Kom upp nu.
Du kände hur varje gång släppte Justin din hand.
- Lucia snälla kom upp! Justin försökte ta din hand men du rörde den så att du skulle ramla så snabbt som möjligt.
Du grät.
- Du lovade att du skulle ta hand om mig!
Justin grät.
- Snälla förlåt.
- Jag ska aldrig förlåta dig, nu får du släppa mig!
- Som jag sa... Jag ska alltid ta hand om dig! Jag ska inte låta dig dö. Justin tog din hand och plösligt kände du att Du var på väg upp igen. Han tog dina ben och slängde dig på golvet.
Du såg att Justin grät. Han grät... Han sa ingenting men du kunde se hur sårad och ledsen han var.
Han vände sig till vägen.
Du låg på golvet och du såg hur blodet rann. Du försökte göra ett hjärta med blodet men det gick inte. Plösligt kände du Justins hand på din mage. Ni låg tysta på balkongen. Det ända du kunde höra var hur Justins hand smekte din mage. Du vände dig om och Justin grät fortfarande. Du tog hans huvud och kysste honom på kinden.
- Vi kanske ses en annan gång. Lycka till med livet.
Du gick upp från golvet tog din väska och gick ut från hotellet.


/Gabriella <3<3

:D

Av Bieberlicious - 7 november 2010 16:23

-idag klockan 21.00 på MTV är det EMA !!! Justin är nominerad såklart :)


   /Gabriella & Julia

Av Bieberlicious - 7 november 2010 09:37

- Vad tänker du på Justin? Jag kan inte ens sjunga!
- Never Say Never! sa Justin medans han log och smekte din kind.
- Okej då... Men kan vi gå till mitt rum nu? Jag är faktiskt trött.
Justin nickade och ni gick till eran rum.
När ni gick in såg ni att det låg ett brev i eran säng.
- Ska jag öppna den?.
- Om du vill sa du.
Justin tog brevet och öppnade den.
*Hej Justin! Jag undrar om skulle vilja ha semester med din tjej Lucia eftersom jag har hört att ni är tillsammans och att du har varit trött osv... Jag skulle kunna betala allt utan problem! Ring mig om du tycker att det är en bra idé.
Pussar från dina släktingar i Kanada som saknar dig!*
- Läs den för mig snälla? Sa du eftersom du hade sett hur glad Justin blev.
Justin läste brevet för dig och du log mot honom!
- Gud vilka fina och snälla släktingar du har!
- Så du säger att det är en bra idé om vi åker till mina släktingar i Kanada? Sa justin medans han log.
- Japp! Jag skulle vilja träffa de!
Justin smekte din kind och kysste dig på pannan!
- Jag älskar dig så mycket!
Du kysste Justin och plösligt kände du hans tunga som "lekte" med din. Justin tog dig mot sängen medans han smekte dina ben.
Du tog av hans tröja och sen hans byxor. Plötsligt kände du att Justin försökte ta bort din tröja och dina Bh.
Du sa ingenting eftersom du inte tyckte att det var fel...Ni var ju tillsammans och ni älskade varandra.
Justin smekte ditt kropp medans du kysste honom.
När båda två var nakna frågade Justin om du var säker.
- Ja Justin sa du och log mot honom.
Justin tog in den och så började ni stöna lite tyst. Justin var väldigt försiktig med det han gjorde.
Ni kysste varandra nästan hela tiden tills ni hade kommit till orgasmen.
- Justin kysste dig på kinden och viskade i ditt öra "Jag älskar dig Lucia Svensson"
Du viskade tillbaka "Jag älskar dig Justin Drew Bieber Mallete"
- Hur kan du hela mitt namn?
- Beliebers kan allt om dig!
Justin skrattade och smekte din mage.
- Justin får jag fråga nåt?
- Mmm...
- Du... Alltså... Hade du nån gång sex med nån innan mig.
- Nej... Jag väntade på den rätta... Fast jag har varit nära att göra det med Caitlin.
- Caitlin? Men du var ju bara 13 år.
- Men du då? Sa Justin medans han skrattade
- vadå jag? Jag är 14!
- Ja... Och vi har gjort det mer än 3 gånger.
- Justin ahahhaha säg inte så jag skäms ju.
- Varför ska du skämmas? Vi gjorde ju det för att vi älskar varandra.
Du log mot Justin och sa
- Såklart... Kommer aldrig att ångra det vi har gjort.
- Inte jag heller! :)
Du tog Justins ansikte och kysste honom.
- Vet du nåt?
- Det känns konstigt att kyssa dina läppar när nån annan har gjort det.
Justin släppte din hand och tittade åt andra sidan rummet.
- Jag lovar att det inte var meningen.
Du såg hur Justin försökte gömma sina tårar.
- Men Justin, gråt inte!
- Jag gråter inte.
- Justin, jag känner dig...
Justin tittade på dig och du kramade honom.
- Jag vill inte att du ska gråta för mig mer...
- Jag älskar dig, och jag vill inte förlora dig... Det är därför jag gråter för dig... sa du medans du kramade honom.
Ni var sådär i ungefär 2 minuter. Tills ni hörde nån som skrek utanför eran dörr.
- Din jävla svin! Gå härifrån!
Ni öppnade dörren och där stod Isabella med tårar medans hon tittade på Christian.
Du kom fram till Isabella och Justin till Christian.
- Gumman vad har hänt?
- Han... Han... h... HAN VAR OTROGEN MOT MIG skrek Isabella medans hon grät ännu mer.
- Är det sant? frågade Justin till Christian
Christian tittade på Justin och nickade. Justin släppte honom och kom fram till Isabella. Han tog hennes och min hand och vi gick ner till stranden.
Isabella grät och grät...
- Isabella, snälla berätta jag måste prata med Christian om det... Vi har varit kompisar sen små., jag tror inte att han har gjort nåt sånt.
Isabella kramade Justin och hon grät utan att säga nåt till oss.
Du smekte Isabellas rygg.
Plöstligt såg du att Christian var bakom er och han grät.
Isabella såg honom och kom fram till honom.
- Varför? Varför gjorde du sådär mot mig? Jag älskade ju dig!
Christian kramade Isabella och hon grät mer och mer.
Justin gick upp från sanden och knuffade Christian och kramade Isabella.
- Lucia, kan du ta hand om Isabella?
Du nickade och kramade Isabella.
Justin tog Christians hand och de gick till ett bänk som stod framför ett affär.
- Jag kan förklara allt sa Christian till Justin.
- Vadå förklara allt? Hon har ju sett allt...
- Ja men jag lovar att jag inte ville såra henne. Jag gillar inte henne Justin och jag vet inte hur jag ska säga det...
- Du borde ha sagt det förut! Man ska inte göra sådär mot kvinnor! De förtjänar respekt!
Christian nickade medans han torkade sina tårar.
Justin knuffade honom och pekade på Isabella som satt med Lucia.
- Gå ditt och prata med henne!
- Tack bror! Du är alltid där för mig!
Justin log mot Christian och de gick till Isabella och Lucia.
- Lucia kom nu sa Justin.
Lucia släppte Isabella och tog Justins hand.
När ni var på väg till hotellet hörde ni att nån var bakom er och man såg inte så mycket eftersom det var mörkt.
Du tog Justins hand och han viskade.
- Ta det lugnt det kommer att inte hända nåt.
Du log mot honom men inom dig var du verkligen orolig.
Ni hörde hur några personer följde efter er.
Ni skyndade er till hotellet men det var fortfarande några minuter kvar tills hotellet, så du bad Justin stanna.
Ni satt er i ett bänk.
- Vill du att jag ska ringa nån så att de hämtar oss?
När Justin sa så kände du att nån hade dragit ditt hår.
- Justin, Justin!
Justin tittade på dig och sen bakom dig.
- Släpp henne skrek Justin!
- Ge mig allt du har först skek en man.
Justin tittade på dig och sen på mannen.
- Ge mig allt du har sa jag!
Justin tittade på mannen igen och slog honom.
Du såg hur Justin och mannen försökte knivhugga honom.
- Justin spring.
Justin tog din hand och ni sprang så mycket ni kunde.
När ni var redan framme kände du att nåt fattades.
Du rörde ditt hals och nu förstod vad det fattades. Halsbandet som Justin hade gett dig.
- Justin mitt halsband!
Justin kramade dig och du hörde hur han andades.
- När du kramade honom såg du att mannen var bakom er igen.
Du viskade i Justins öra "VI SPRINGER"
Justin tog din hand och ni sprang igen. Plösligt kände du att du inte kunde andas längre.
- Justin, Jus... Justi.... kan inte andas längre vi måste stanna!
Justin tog din hand och ni sprang till den närmaste träd som fanns. (trädet var ungefär såhär http://tofflan.files.wordpress.com/2009/10/tjockt-trad.jpg?w=300&h=400)
Du satt dig och Justin gjorde samma sak.
- Tror du att han såg oss?
- Nej... Men va tyst.
Du tog Justins hand och ni hörde hur nån närmade sig till er.
Du tittade på Justin och några tårar fallade ner och du tänkte "Nu ska vi dö"
Du stängde ögonen och du hörde att nån skrek
- Polisen är här! Mår ni bra?
Du tittade upp och där stod två kvinnor med mannen som följde efter er.
Plötsligt såg du att "mannen" hade långt hår och du kände igen färget i håret.
- Vänta lite! Det är ingen man utan det är...
Mannen tog av sig den svarta mössan som han hade på sig och du såg att det var...
Vem tror ni att det var?
Komentera ♥

Puss&Kram Julia :D <3

Av Bieberlicious - 6 november 2010 23:00

OMB!!!

 

 

 

Justins musik video "Baby" har

 

 

fått 377 500 000 tittare

 

 

 

;oooooooooooo

 

 

 

Grattis Justin!

   // Julia <3

Av Bieberlicious - 6 november 2010 22:55

 

&lrm;     

-En 40 årig kvinna frågade JB om han kunde signera hennes bröst, men Pattie lät honom inte göra det
-Pattie säger att Justin är ''Dirty minded'' ibland, vilket betyder att han tänker på ''äckliga'' saker.
- Justin har sagt i en intervju : Ja...g älskar mina flickvänner Invervjuaren : Vilka flickvänner Justin: Mina beliebers
-Justins favoritvers i låten Bom bom pow är '' I'm a beast when you turn me on''
-Justin fattar inte varför tjejer går på toa tillsammans
-När Daniel Radcliffe sa att han trodde det var en tjej som sjung när han hörde jb första gången svarade Justin: Haha, by the way, jag har legat med Hermione
 
 
// Julia :D<3

Av Bieberlicious - 6 november 2010 22:42

 

  

Till People pratade Justin om doften som endast kommer att finnas till tjejer:
"Det är för mina kvinnliga fans, och jag vill skapa någonting som får tjejerna att bli galna” säger han. ”De flesta manliga kändisarna gör parfym för andra män. J...ag tror att skapa en feminin doft bara är en annorlunda idé, och jag tror att den kommer att bli framgångsrik. Jag är bara väldigt, väldigt uppspelt. Jag tror att det kommer att bli väldigt stort.”

Justin kommer att bestämma det mesta med doften, och vi kan ju bara gissa hur det kommer att dofta. Själv så erkände han ju att han är ett fan av Britney Spears parfymlinje, så det kanske blir något liknande?

Och vad Justin använder för parfym…? Det är en hemlighet!
“Det måste vara lite mystiskt,” sa han!
 
___________________________________________________________________________
Sen måste vi säga TACK till Meriam Issa som har gjort våran super snygga header!! komentera gärna vad ni tycker om den :D
 

   // Julia :D<3
Av Bieberlicious - 6 november 2010 19:36

http://www.posh24.se/samst_kladda_kandisar/de_samsta_kandiskostymerna_under_halloween_2010


Rösta på de sämsta kändiskostymerna på halloween 2010 :D


puss och kram Julia :D

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards