justindbblogg

Direktlänk till inlägg 14 november 2010

Visste du att...?

Av Bieberlicious - 14 november 2010 11:07

  


-När Justin är på bio med en tjej vill han ofta hålla hennes hand och ha hans arm runt henne

-Justins favorit nummer är 6

-Justin fyller år samma dag som Kesha

-Justin kallades Bustin Jieber av Nick Jonas , (inte illa menat, Justin kallade nick för Jick Nonas)haha

-Hans favorit skor är:Supra

-Han vill gå på College och han har MVG i skolan

-Justin gillar att bli jagad av tjejer :P

-Justin gillar bäst när han får hålla fansens hand, så att dom inte är sepererade (naaaww)

-Justin ville prova på något nytt så han klippte linjerna på hans ögonbryn

-Justin gillar att få tjejer att le :D

-Justin gillar tjejer med mörkt hår(YEEEES)

-Året 2007 klädde Justin ut sig som en tjej till halloween (haha)

-Justin frågade en gång ett fan om han fick ta en bild med henne

-När Justin var kort brukade han säga:"im not short , everyone is just tall"

-

                                 GULLIGA SAKER HAN BRUKAR SÄGA:



"Justin:Jag älskar mina flickvänner"

"Intervjuvaren:Vilka flickvänner?"

"Justin:Mina beliebers!"

_________________________________________________


"Nu bär jag bara lila hela tiden p.g.a barney"

__________________________________________________


"Jag är singel för att jag skulle inte kunna ge min tjej den uppmärksamhet hon behöver"

_____________________________________________________________

"Om jag fick träffa Chuck Norris skulle jag nog svimma"

___________________________________________________


"Shawty" Justins favorit ord

________________________________

"I would do her...i mean , not do her , i will do it for her....do her, that sounds very wrong..."

_______________________________________________________

"Jag är inte TigerWoods men jag är ganska bra på golf"

______________________________________________________

"Jag hatar att såra en tjej, men så fort jag ser att hon är sårad , ger jag upp allt för att se efter henne"

________________________________________________________

"Att bli en stjärna trodde jag var omöjligt, det var som att vinna ett lotteri"

_______________________________________________________________

"shhh, close you're eyes , go to sleep you sweet thing"

___________________________________________________________



   /Gabriella

 
 
Julia ♥

Julia ♥

14 november 2010 15:20

Haha, awww :}
Jag har också mörkt hår, yay :]

http://juliamjfan.bloggplatsen.se

Bieberlicious

14 november 2010 18:24

yey på mörkt håt (yy' :D

 
SiniB

SiniB

14 november 2010 21:07

Jag som är blond...

http://reedheart.blogg.se

 
Ingen bild

Mirrelle

17 november 2010 20:51

yay mörkt hår naturligt men buhu har färgar blont:(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards