justindbblogg

Direktlänk till inlägg 7 november 2010

"Visste du att...?"

Av Bieberlicious - 7 november 2010 21:20

- En gång gav Justin sitt nummer till en tjej och hon la ut det på Twitter (taskigt, tänk om han litade på henne!)

- Justin sa att om han fick en flickvän och hon var bra på att sjunga skulle han göra en duett med henne.

- Justin säger att han gillar tjejer som jagar honom.
http://femmesdallure.files.wordpress.com/2010/08/77900_kim_kardashian_justin_bieber_elle_magazine_2_122_508lo.jpg?w=614&h=839

- När Justin busringer folk brukar han säga "BIEBER ALERT"

- Justin gör "hundvalpsminnen" när han vill ha någon (vem gör inte det!)

http://gossip.whyfame.com/files/2010/08/jaden_smith_justin_bieber.jpg

- Justin gillar stränder mer är poolen.

- Justin gillar att träffa snälla tjejer för att dem är svåra att hitta

- När Justin var liten ville han ha en elefant :P
http://images2.fanpop.com/image/photos/11100000/Justin-Bieber-2010-Kids-Choice-Awards-Orange-Carpet-justin-bieber-11135721-924-1222.jpg

- Justin säger till sina fans: 'You all look like princesses'. Justin kan ju inte säga det till killarna så han säger till dem: 'except for you, you look like a MAN!'

-
En 40 årig kvinna frågade Justin om han kunde singnera hennes bröst men Pattie lät honom inte
göra det.

-
Pattie säger att Justin verkligen är ''dirty minded'' ibland (alltså att han tänker på äckliga saker, haha)
http://a0.twimg.com/profile_images/496276248/Justin_Bieber_Hearts_bigger.jpg

- (Justin i en interjuv)

Justin: Jag älskar mina flickvännar
Interjuvaren: Vilka flickvännar? Justin: Mina beliebers (:


Justin's favorit vers i låten 'Boom boom pow' är versen...'i'm a beast when you turn me on'

- Justin fattar inte varför tjejer går på toa tillsammans.
http://cdn.buzznet.com/media/jjr//2009/11/justin-preview/justin-bieber-my-world-preview-07.jpg

- När Daniel Radcliffe (han från Harry Potter) sa att han trodde Justin lät som en tjej,  då sa Justin  'haha, men by the way jag låg med Hermione' (TUNG HAN ÄR!)

- Justin ÄLSKAR när tjejer kysser honom på nacken (i can do that for you any day)

-
Justin sa "Jag sparar min oskuld till den rätta tjejen och gifter mig med henne och även lever med henne resten av livet."
http://cdn.buzznet.com/media/jjr//2009/11/justin-doritos/justin-bieber-doritos-dude-05.jpg

- Justin tog karate lektioner när han var yngre (jag med!)

- Han har en vana att slicka sina läppar och sticka ut sin tunga när han dansar.

-
Han vill älska någon som inte använder honom för berömmelsen.

-
Han sa en gång "Tjejer är mitt favoritämne, jag kan prata om dem 24/7!"

- Justin säger att om han hade en flickvän och det hände någon med henne skulle han göra vad som helst för att hjälpa henne (naaw<3)

- Han älskar att äta godis innan konserterna.

-
När han var i Paris efter Baby musik videon hade kommit ut frågade dem honom om Jasmine V var hans flickvän, och han svarade "Inte för tillfället."

-
Justin har lovat sig själv att aldrig såra sin flickvän


- Han gillar inte när folk stirrar när han äter

-
Justin är stolt att han kan prata franska, för det är romantiskt.

-
Han blir fortfarande nervös när han står framför en vacker tjej.

-
Justin älskar att säga att han är vit
http://cdn.buzznet.com/media/jjr//2010/09/bieber-vmas/justin-bieber-2010-vmas-08.jpg

- Justin låtsades vara Selena Gomez stylist när han busringde henne

-
Ryan sade en gång "Jag gillar vita tjejer, Justin gillar svarta och Chaz är gay!" (hahahha!)

- Justin älskar när hans fans försvarar honom

- Justin
Tycker det är fint när tjejer har lösögonfransar
http://cdn.buzznet.com/media/jjr//2010/02/justin-grammys/justin-bieber-2010-grammys-01.jpg

- Justin gör allt sista sekunden

- Han blev medlem på Twitter 28 Mars 2009

-
När Justin reser runt lämnar han sin Range Rover hos Caitlin och Christian Beadles

-
En gång var Justin ute och gick med Jazmyn, då kom det någon paparazzi så han bärde upp henne och sprang iväg (wtf!!)

-
Han är beroende av Willow Smith's sång "Whip My Hair"
http://cdn.buzznet.com/media/jjr//2010/02/justin-grammys/justin-bieber-2010-grammys-05.jpg

- Han vill ha en tjej som han kan hålla om när han blir rädd

-
Justin älskar att logga in och läsa fansens twitter när de inte vet att han är online

-
Justin skulle en gång försöka tvätta sina kläder själv, och de blev rosa

-
Jasmine V följer inte Pattie på Twitter
http://media.islanddefjam.com/justinbieber/Images/Justin%20Bieber_OTMHE.jpg

- Justin reser hellre med sin buss än med plan, hans mamma tycker tvärtom

-
Han tycker han klär i lila
 
 
 
// Julia :D<3

 
 
Julia ♥

Julia ♥

8 november 2010 21:40

Kul att veta ! :D

Det här hade jag gemensamt med Justin:

1. Jag gillar stränder mer än pooler.
2. Jag gillar att träffa snälla killar för dom är svåra att hitta (haha vem blir INTE glad?)
3. haha, jag är lite dirty-minded ibland, är ju helt knäpp haha ! xD
4. Fattar inte heller vrf vi tjejer går på toa tsm ..
5. Jag brukar slicka mig på läpparna o.s.v :P
6. Jag gillar att äta godis oxå xD
7. Jag hatar när folk kollar när jag äter.
8. Jag tycker det är romantiskt med franska.
9. Jag blir nervös när jag står framför en vacker kille.
10. Jag tycker det är fint med lösögonfransar.
11. Jag gör allt i sista sekunden.
12. Jag vill ha en kille som kan hålla om mig när jag blir rädd.
13. Jag reser hellre med buss än med plan.

SK!T va mkt ! :O xD
haha

http://juliamjfan.bloggplatsen.se

Bieberlicious

8 november 2010 21:59

HAHA :D

 
Julia ♥

Julia ♥

10 november 2010 18:35

Glömde en:

14. Jag tycker jag passar i lila :}

haha xD

http://juliamjfan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Becki

1 januari 2011 16:09

Vill så gärna se Justin göra hundvalpsminen. Säkert jättesött ;D

Bieberlicious

1 januari 2011 16:36

sök på google ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards