justindbblogg

Direktlänk till inlägg 3 november 2010

Visste du att...?

Av Bieberlicious - 3 november 2010 18:22

  


 

‎- Justin hatar när hans fans bråkar med varandra.
- Justin tycker att det är gulligt med tjejer som är blyga.
- När han var liten sa Pattie till honom att han skulle sluta äta godis men när det var kväll och alla sov gömde han sig i garderoben och åt allt godis.
- Justin hatar den tröja som han har på sig i Ennie Mennie video.
- Justin sa en gång till en fan ”Du är sexig” och hon skrek tills hon svimmade ahahahah.
- Justin hatar att ha dejt på bion för att man inte kan prata
- Justin grät när han såg filmen My Sisters Keeper
- Justins första cyckel var lila.
- Många personer tror att pattie är Justins tjej
 
   /Gabriella
 
 
 
PS : vill ni ha en till del av novellen idag !? :D kommentera !
 
 
 
Ingen bild

julia

3 november 2010 18:59

JA mera novell idag:D

Bieberlicious

3 november 2010 19:21

tror inte det kommer mera novell idag ;)

 
Sini

Sini

3 november 2010 19:59

Novell-galing, det är vad jag är!!!

http://reedheart.blogg.se

Bieberlicious

3 november 2010 20:05

hahaha ;)

 
Ingen bild

Rebecca

3 november 2010 20:27

ja, en till novell!

Bieberlicious

3 november 2010 22:09

jag ska snart lägga ut en till :D

 
SiniB

SiniB

3 november 2010 20:45

Jag vill bara säga en sak ni kan ha med på "Visste ni att..".
Justin Vinn ha barn tidigt, och han villl gifta sig vid 27 års åldern.
Hoppas ni har med detta!!!

http://reedheart.blogg.se

Bieberlicious

3 november 2010 21:44

Jag har också läst det men har glömt att skriva det :D kan ta med det när jag gör en "visste du att..." :D / Julia

 
Ingen bild

anonym

3 november 2010 22:19

ja!! fler noveller!! dom är bnäst!! :D

Bieberlicious

3 november 2010 23:35

kommer imrg :D

 
juliia

juliia

3 november 2010 23:57

my sisters keeper e fett gullig man e känslokall om man inte gråter till den (aaa'
haha vem skulle inte gömma sig i garderoben och äta godis ? X)

http://blondaaste.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards