justindbblogg

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Never say never - Del 5

Av Bieberlicious - 31 december 2010 11:32

Asså Julia kunde inte lägga ut en i går kväll o inte jag heller så ni får två nu och en till i kväll, så det blir 3 i dag :DOch det har blivit jätte fel , men den sista delen ska i alla fall handle om att dom precis skulle kyssas men då ringer Chaz o justin måste ta det. Och han säger till Chaz att han har hittar sin drömtjej o hon hör det o hon måste bita sig i läppen för att inte...

____________________________________________________________________


(Gaby)
…gråta av lycka, den här dagen var perfekt.
Han kom tillbaka och hjälpte mej upp och gav mej en kram.
jag hörde vad du sa om mej till Chaz.. sa jag och log . Han log och pussade mej på pannan. Han puttade mej försiktigt bakåt i höet så att jag ramlade vi låg och pratade länge. Han var så mysig och fick mej att känna mej speciell , det kändes som att vi hade känt varandra i flera år. Fast vi egentligen bara känt varandra i timmar.
Han frågade om min familj , jag berättade att jag bodde med min pappa och bror.
När Justin frågade var min mamma var svarade jag i himlen och kunde inte låta bli att fälla en tår. Han torkade bort den
förlåt , jag skulle inte ha frågat. sa han. Jag log och sa att det inte gjorde något jag saknar henne så mycket , det gjorde så ont när hon försvann. sa jag . Han kramade min hand och sa att han aldrig kommer att lämna mej. Jag log och han pussade mej på kinden igen.
Vi fortsatte att prata och jag la mitt huvud på hans bröst , han hjärta dunkade fort och högt , jag skulle chansa på att mitt hjärta dunkade minst lika högt och snabbt.
Jag kollade på min mobil klockan var över 6 på kvällen jag hade inte jobbat nästan någonting idag. Justin kollade på min mobil och sa
jag hoppas att du inte har en kille för då hade det här blivit ganska pinsamt för dej.. han flinade . Jag log Justin , ärligt talat har jag inte haft någon kille…” han nickade långsamt.
du som är så vacker , du måste ju ha haft flera hemliga beundrare. jag skrattade.
även om jag har haft det har jag aldrig varit kär förut…” sa jag och suckade.
vad är det? frågade han oroligt. vad har hänt? han försökte le men jag såg oron i hans ögon. om någon får reda på det här om oss kommer jag inte överleva skolan efter lovet…” sa jag långsamt . Han skrattade lite du skojar va? sa han och log.
inte precis.. svarade jag ledsamt. Han satte sig upp och höll om mina axlar. Han kollade mej i ögonen. vad har hänt? frågade han allvarligt och tog min hand.
dom slår mej.. sa jag och visade det stora blåmärket på magen. Justin kollade på mej som om han inte kunde tro sina ögon. gör det ont? frågade han och nickade mot
blåmärket.
nej , bara när man petar på det. log jag. Han log tillbaka
nu vill jag veta vad dom gör mot dej och varför. sa han .
jag började berätta , om alla slag , alla sparkar allt , jag berättade om gårdagen då Tyra tryckte upp mej mot väggen och slog mej så hårt hon kunde i magen.
Justin höll om mej hårt.
jag önskar att jag hade vetat vem du var innan allt det där började , då hade jag tagit med dej lång här ifrån så att du aldrig behöver se dom igen. sa han upprört. Justin.. sa jag . Han kollade på mej ja? svarade han.
du har faktiskt räddat mitt liv. sa jag och log lite mot honom, han såg ut som ett frågetecken. hur menar du ? frågade han nyfiket.
varige gång jag har mått dåligt , varit ledsen , känt mej svag , så har jag tänkt på dej du gör mej hel . Hade du inte funnits hade jag inte heller gjort det.
Han log mot mej jag kommer aldrig låta dom komma nära dej igen , jag kommer alltid att vara vid din sida. sa han.
då kommer jag att få träffa dom igen, Tyra , en av tjejerna är besatt av dej hon säger att du har hennes nummer , att du ska ringa henne och att ni ska träffas. sa jag
nej jag vet inte ens vem hon är, och jag tänker ändå aldrig prata med henne efter vad hon har gjort mot dej. sa han och kramade mej.
ska vi gå och äta? frågade han . Min kurrande mage svarade på hans fråga och han hjälpte mej upp. Vi gick mot min bil efter som att Justins familj redan har åkte hem.
Jag lät Justin köra , eller han övertalade mej om att få köra för att

 

 

/Gabriella

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards