justindbblogg

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Visste du att...?

Av Bieberlicious - 31 oktober 2010 09:22

  


-Justin kalalr sin bil lisa

-Justin älskar vindruvor och bananer

-Justin brukar googla sig själv

-Justin gick med i youtube den 15 januari 2007

-Han gillar tjejer bättre när dom är utan smink

-Justin tänker sig själv ibland som en ninja

-Justin gillar inte uggs (typ vinter skor)

-Den enda gången Justin blir närvös är när han står öga mot öga med en tjej

-Det första Justin sa till president Obama var "Can we twip-pic?" Och han svarade "Whats that?" :P

-Justin använder inga hårprudukter , han hår är fint naturligt

-Justins mamma var hans "valentin" det här året (naaw)

-Justins mamma sa att Justin inte fick dejta för en han var 16 , men han började endå när han var 13

-Justins mamma Pattie var 19 år när han föddes

-Han bryr sig inte om vad tjejen har på sig när dom är på dejt, bara hon är bekväm(aw)

-Han tycker inte om biologi

-När han bodde i Canada tyckte han om när hans kompisars mammor kom över för han tyckte att endel av dom var snygga (xdd)

-Före han hade sin iphone , så hade han en grön ipod

-Låten "sombody to love" skulle igentligen bara vara päå Ushers album, men dom tyckte att det var bättre att Justin hade den

-Justin tycker att det är konstigt att tjejer gråter när dom ser han, han tycker att borde vara glada

-Ett fan rugby tacklade honom en gång kl 6.30 på morgonen så att han ramlade

-När Justin fick ett IG på sitt prov så ljög han och fick ett MVG

-One time videon vara Justins hela idé

-Han har en sjuk humor ! han skrattar åt det mäst konstigaste sakerna

-Han gillar att dra upp ärmarna på hans tröjor

-Han föddes kl 12.56 på en torsdag 1 mars 1994

-Justin har båda hans öron piercade , men brukar inte ha i dom


/gabriella&julia

-


 
 
Sini

Sini

31 oktober 2010 18:05

Älskar eran Jb-Blogg, specieelt delarna, jag drömer varje natt om det, att det typ skulle hända mig.
Jag udrar hur ofta ni skriver en ådan del.
Längtar redan efter del 9...

http://reedheart.blogg.se

Bieberlicious

31 oktober 2010 18:07

den kommer varje dag:)

 
sini

sini

31 oktober 2010 19:18

Okej, omorrn så spanar jag in bloggen lite extra!!
Vem skriver delarna??

http://reedheart.blogg.se

Bieberlicious

31 oktober 2010 20:10

En sida på facebook som heter "vi vill också att justinbieber ska komma till sverige" :)

 
Ingen bild

Mimmi

31 oktober 2010 21:03

Justin föddes på en TISDAG , inte torsdag ! kolla upp fakta innan ni skriver !

Bieberlicious

31 oktober 2010 21:06

haha okej , jag läste säkert fel , för det fanns bara på engelska

 
juliia

juliia

1 november 2010 00:06

hahaah snällt att rugby tackla :P
uggs är fula (aaa'

http://blondaaste.bloggplatsen.se

Bieberlicious

1 november 2010 09:37

haha rugby tackla ;) uggs är sköna fortfarande julle :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards