justindbblogg

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

Visste du att ....

Av Bieberlicious - 6 oktober 2010 20:58

- Justin surfade med sin pappa på samma våg och att han fick hans pappas surfing bräda på ansiktet
- 58318 på en miniräknare blir biebs om du kollar på miniräknaren upp och ner
- Justin ofta brukar busringa till Usher och leka en brittisk tjej men att Usher vet att det är han
- Justin brukar gråta ibland när han får ångest - aaw älskling ♥
- Justin tycker att det är lättare att förklara sina känslor för en tjej efter att hon gjort det
- Justin skulle följt efter sintvilling om han hade en och talat om för honom att han var super snygg
- Justin älskar meet & greets för att han tror att han kan hitta sin dream girl där
- Justin vill ha en tjej med självförtroende
- Justin föredrar långa och passionerade kyssar istället för snabba kyssar
- Justin skrivit till usher "I'm pretty sure it's illegal to make love in the club" - hahha
- Pattie tror (enligt ryckten) att Jasmine V utnyttjar Justin för hans berömhet
- Justin bar en nalle björn under en av hans konserter under My World Tour
- Justin mår dåligt när fans säger att han aldrig märker av att dem existerar
- Justin alltid gör bubblor av hans tuggumi och att Jazmyn alltid tar sönder dem
- Justin blir imponerad när han ser fina tjejer
- Justin alltid vill ha extra sockor och tshirts backstage
- Pattie föredrar egna hotellrum för att Justin är irreterande och hyper





från www.justinb.blogg.se



  


i am dying here .....






   /gabriella

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bieberlicious - 6 januari 2012 15:28

HEJ ALLA FINA !   helt otroligt att det fortfarande är folk som kollar in här :o men som det ser ut nu så kommer vi inte fortsätta här :(    Det jag ville att ni skulle få veta är att vi söker bloggare till våran novellblogg (bieberprank.blog...

Av Bieberlicious - 1 augusti 2011 00:15

    Shit vad liten den blev :oo men iaf kika in på bloggen :) uppdaten har vart sämst en vecka nu men kommer bli bra snart igen :)   www.bieberprank.blogg.se checka !   xoxo Julia&Gaby ...

Av Bieberlicious - 12 juli 2011 14:21

ALLA GÅR IN PÅ YOUTUBE OCH GILLAR BABY MUSIKVIDEON! ALLA HATERZ VINNER SNART! DET FÅR INTE HÄNDA! ALLA GÖR DETTA NUUUUU! SÄTT FART! ÖKA ÖKA ÖKA!!!     SER NI!? DOM VINNER OCH DET FÅR ABSOLUT INTE HÄNDA! KOM IGEN NU!!    // elin  ...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:05

  Grattis One Time Videon som vart ute på youtube i 2 år nu för några dagar sen!      hoppas ni vart nöjda med inlägg nu, nu ska jag ut oh bada i min pool! ha det gött, för det ska jag! ;)    puss&kram så hoppas jag vi hörs lite oftare...

Av Bieberlicious - 11 juli 2011 17:00

Someday kommer att kunnas köpa i åhlens i höst. Men exakt när vet jag inte. varför jag vet det är för att jag har skickat in / frågat olika affärer som kicks, H&M, åhlens m.m och tillslut svarade åhlens på min fråga!  jag ser att vissa bloggar ta...

Presentation


tre tjejer som älskar justin bieber som kommer skriva allt det nya om justin bieber som vi kan hitta!

- läs,gilla,sprid!

Fråga mig

106 besvarade frågor

Omröstning

Vilken novell var bäst?
 Den gammla
 Den nya

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards